LOVITURĂ‚ de imagine pregătită în sportul mondial! Nike îl curtează pe Novak Djokovic
Nike, cea mai puternică firmă de echipament sportiv care s-a implicat în ultimii ani în tenis, nu vrea să piardă teren în fața rivalelor. Sponsorul american se gândește să-i facă o ofertă de nerefuzat lui Novak Djokovic, omul care a dominat sportul alb în ultimii trei ani.
În condițile în care actualii ambasadori Roger Federer și Rafael Nadal nu mai au mult de jucat, Nike consideră că imaginea sârbului în vârstă de 29 de ani poate fi valorificată cel ma bine pe termen lung. În prezent, Novak Djokovic, deținător a 12 titluri de Grand Slam, reprezintă compania japoneză de echipament sportiv Uniqlo, dar contractul respectiv va expira în vara anului 2017.
Conform spaniolilor de la „Marketing Deportivo”, Nike ar fi pregătit deja o ofertă fabuloasă pentru numărul 2 mondial. În prezent, acesta încasează 6 milioane de dolari pe sezon de la sponsorul tehnic Uniqlo, al cărui echipament mai este îmbrăcat în circuitul ATP și de Kei Nishikori (Japonia). În mod surprinzător, Nishikori are un contract mult mai consistent decât Djokovic, fiind recompensat cu 12 miloane de dolari pe an.
Reprezentanții Nike și-au mai manifestat interesul pentru Novak în 2012, atunci când sportivul a încheiat înțelegerea cu compania Sergio Tacchini. Dar Uniqlo s-a mișcat mai repede, lucru care va fi greu de realizat și în sezonul viitor. Americanii sunt hotărâți să încheie un parteneriat istoric, incluzându-l pe „Nole” într-o galerie selectă de ambasadori tenismeni, alături de Federer și Nadal.