Rămasă fără sponsor tehnic odată cu despărțirea de Adidas, Simona s-a prezentat la Australian Open într-un echipament fără logo, fapt care i-a atras multe critici din partea presei internaționale. Dar situația ciudată e aproape să se termine, iar constănțeanca are pe masă o ofertă foarte tentantă din punct de vedere financiar. Conform El Pais, propunerea făcută de Nike se ridică la 1,3 milioane de euro, asta după ce Simona ar fi cerut, inițial, o sumă apropiată de două milioane de euro.
Chiar dacă se bucură de statutul de lider mondial și se pregătește să joace finala turneului de la Antipozi, Halep nu se bucură, încă, de imaginea foarte bună pe care o au alte vedete ale sportului alb. În clasamentul publicat în 2017 de celebra revistă Forbes, Simona figurează cu încasări în valoare de 4,9 milioane de euro, în timp ce topul jucătoarelor de tenis e dominat de Serena Williams (21,5 milioane de euro) și le mai conține pe Angelique Kerber (10 milioane de euro), Garbine Muguruza (6,1 milioane de euro), Caroline Wozniacki (5,9 milioane de euro), Agnieszka Radwanska (5,8 milioane de euro) și Eugenie Bouchard (5,6 milioane de euro).
! Ilie Năstase a fost primul sportiv sponsorizat de Nike
În acest moment, Nike le sponsorizează pe Madison Keys, Victoria Azarenka și Petra Kvitova, dintre numele importante din WTA, iar un caz aparte este cel al Mariei Șarapova. În 2010, rusoaica a semnat o înțelegere pe opt ani, care avea să-i aducă în conturi aproximativ 70 de milioane de euro, iar gigantul american s-a gândit să renunțe la rusoaică odată cu izbucnirea scandalului de dopaj. Totuși, Nike a revenit asupra deciziei și a rămas alături de fostul lider mondial.
În ceea ce privește lumea tenisului, Nike se uită de sus la Adidas, rivalul pe piață, iar superioritatea e dată, în principal, de contractele semnate cu Roger Federer și Rafael Nadal, cele mai importante nume din circuitul ATP.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER