Marți, în Prosport: Halep, de 15 ori mai „ieftină” decât Bouchard. De ce nu vinde imaginea campioanei din România
Numărul 32 al săptămânalului ProSport apare marți, 29 iulie, și se distribuie exclusiv cu ediția tipărită a cotidianului Ziarul financiar.
În paginile săptămânalului, tipărit în condiții grafice deosebite, vă prezentăm un material de excepție, ce o are ca subiect central pe Simona Halep. Deși cea mai valoroasă sportivă din România, constănțeanca nu reușește încă să își valorifice prea bine imaginea. Obiectele semnate de Bouchard, Cîrstea sau Niculescu sunt mult mai căutate decât cele ale Simonei pe site-urile de profil care comercializează suveniruri. Performanțele sportive ale constănțencei despășesc cu mult modul în care sunt valorificate pe piață de echipa sa managerială. Bogdan Naumovici, un adevărat guru în materie de publicitate și promovare, a comentat pentru ProSport capitolul deficitar al Simonei.
Un alt material captivant are în prim plan modul în care au scăzut bugetele cluburilor din Liga 1 în ultimii cinci ani. Situația financiară din fotbalul românesc se degradează dramatic. Bugetul mediu pe prima scenă a fotbalului pentru sezonul care tocmai a început a ajuns la 3,76 milioane de euro. Managementul catastrofal și deficiențele structurale strânse în ultimii 25 de ani au făcut echipele dependente de banii din drepturile de televizare, iar cel puțin o grupare este incapabilă să identifice sursele de finanțare pentru campionatul în care participă.
Nu în ultimul rând, vă recomandăm un subiect legat de noua afacere de criză în București: „vă organizăm meciul, ne dați cotă-parte din banii pe bilete”. În ultimul timp, au apărut tot mai multe firme care se oferă să împrumute Dinamo și Rapid pentru a închiria Arena Națională la meciuri. Miza o reprezintă profitul din vânzarea biletelor. Afacerea poate fi reciproc avantajoasă, dar și riscantă pentru cluburi, dacă nu reușesc să atragă suporterii la stadion.