Metamorfoza lui Nadal. Scenariu X-Men pentru salvarea Openului Australiei
Supereroul Rafa înfige mingi într-un țintar vechi în galben și roșu al unui zid de beton, are linie directă cu Wolverine, maiou ca la debutul carierei, o mașină care se transformă într-o super armă și, evident, super-puteri. Este scenariul celei mai noi reclame KIA, sponsor al spaniolului cu 14 titluri de Mare Șlem în palmares, dar și al Australian Open-ului, care îl trimite pe Rafael Nadal să salveze turneul australian de forțele răului. Spaniolii de la Marca au lansat spotul de promovare al competiției care debutează pe 19 ianuarie.
De o transformare drastică are nevoie și jocul lui Rafael Nadal, pentru ca al treilea jucător al lumii să își apere cele 1.200 de puncte ATP făcute în 2014, prin finala cedată în fața lui Stan Wawrinka. Jocul lui Rafa în momentele decisive a scârțâit la Doha, acolo unde a pierdut un meci în care a câștigat primul set, cu 6-1, și a irosit trei mingi de break în ultimul game. Campionul din 2009 din Australia ar urma să se prezinte la startul tabloului principal de la Melbourne fără victorie în meciurile oficiale de simplu în 2015, după ce managerul său, Benito Bardadillo a lămurit declarațiile ușor laconice ale lui Rafa din ultima conferință de presă.
„Rafa va juca în Australia, își dorește să joace bine, dar nu poate fi sigur că va juca bine. Este însă puțin probabil să joace turneul de la Sydney, în săptămâna premergătoare unui Grand Slam„, potrivit ibnlive.in.com. Rafa a avut oferte pentru a primi wild-card atât din partea turneului de la Sydney, cât și de la Auckland, însă le-a refuzat pe ambele, potrivit declarațiilor organizatorilor.
- Rafa a anunțat pe Facebook că va porni duminică spre Australia, pentru a se acomoda cu condițiile, după terminarea turneului de dublu de la Doha.