Chiar dacă a devenit o modă ca tenismenii să joace cu ceas pe mână la turnee, pentru a-și îndeplini obligațiile față de sponsori, organizatorii de la Australian Open 2022 i-au interzis japonezei Naomi Osaka să facă asta.
Rafael Nadal a triumfat la Australian Open 2022 purtând pe mână celebrul său ceas marca Richard Mille, însă Naomi Osaka nu a fost lăsat să intre pe teren cu ceasul pe care sponsorul ei, Tag Heuer, i l-a oferit în acest an.
Motivul este unul de necrezut: modelul de ceas purtat de Naomi se încadrează în categoria dispozitivelor de comunicare, iar jucătorii de tenis nu au voie să ia legătura cu membrii staff-urilor în timpul meciurilor.
Naomi Osaka, fostă ocupantă a locului 1 mondial, a primit un nou model de ceas, realizat în ediție limitată, Aquaracer de la TAG Heuer, chiar înainte de începerea Australian Open! Din nefericire pentru Osaka și compania Tag Heuer, japonezei nu i s-a permis să iasă pe teren cu ceasul Aquaracer Professional 300 la mână.
„Am încercat, dar organizatorii nu au lăsat-o să poarte un astfel de ceas în timpul meciurilor, deoarece jucătorii nu au voie să comunice cu ceilalți atunci când se află pe teren. Și acest ceas a fost considerat dispozitiv de comunicare”, a declarat directorul general al TAG Heuer, Frederic Arnault, într-un interviu pentru Tennis.com.
Astfel, Naomi Osaka nu și-a putut etala ceasul în cele trei meciuri disputate la Melbourne! Osaka a fost eliminată în turul al treilea de Amanda Anisimova (SUA), noua elevă a lui Darren Cahill, cu scorul de 6-4, 3-6, 6-7(5).
Simona Halep este sponsorizată și ea de o companie producătoare de ceasuri, Hublot, încă din anul 2016! De asemenea, Novak Djokovic a devenit, anul trecut, imaginea firmei elvețiene. Și alți „grei” din lumea tenisului sunt sponsorizați de companii producătoare de ceasuri, precum Rolex (Roger Federer), Tag Heuer (Maria Șarapova), Richard Mille (Rafael Nadal) sau Audemars Piguet (Serena Williams și Stan Wawrinka).
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER