Motivul pentru care Nike a rămas alături de Simona Halep după scandalul de dopaj: „Gândiți-vă că au fugit de Maria Sharapova! Au mai multe informații”
Au trecut două luni de când Simona Halep (31 de ani) a fost suspendată povizoriu pentru dopaj, iar constănțeanca și-a păstrat cel mai important contract de sponsorizare, cu gigantul producător de echipament sportiv Nike. George Cosac (54 de ani), președintele interimar al Federației Române de Tenis (FRT), a explicat motivul.
Cu toate că exista riscul ca Nike să ii suspende contractul Simonei Halep, așa cum fabricantul american de echipament sportiv a procedat în cazul Mariei Sharapova (35 de ani), acest lucru nu s-a întâmplat până acum.
Au trecut două luni de la anunțul Agenției Internaționale de Integritate a Tenisului (ITIA), care a acuzat-o oficial de dopaj pe Simona, însă sportiva noastră nu a pierdut niciun sponsor. Bineînțeles că posibilitatea rezilierii contractelor pe care le are Halep nu a dispărut, ținând cont că încă nu există o decizie definitivă în acest caz.
Motivul pentru care Nike a rămas alături de Simona Halep după scandalul de dopaj: „Gândiți-vă că au fugit de Maria Sharapova! Au mai multe informații”
George Cosac, președintele interimar al FRT, susține că Nike a rămas alături de Simona Halep, deoarece reprezentanții companiei americane cred în nevinovăția româncei: „Uitati-va că marile companii n-au fugit! Gândiți-vă că Sharapova sau cine a mai fost descoperită cu substanțe interzise… Toate marile companii au fugit atunci de respectivul sportiv.
Ei, la Simona n-a plecat nimeni. Sunt convins că atât cei de la firma de echipament Nike, cât firma Wilson, care produce racheta cu care joacă, au mai multe informații și sunt mai bine documentați”, a spus George Cosac în emisiunea Playsport Live.
Nike a întrerupt contractul cu Maria Sharapova după suspendarea pentru dopaj și l-a reluat în momentul revenirii sportivei în circuit
Atunci când Maria Sharapova a fost prinsă dopată cu meldonium, în anul 2016, o serie de parteneri comerciali precum Tag Heuer, Porsche și Nike au anunțat că vor suspenda sau vor pune capăt contractelor lor de parteneriat cu „Masha”. Nike a reluat contractul cu Sharapova în momentul în care rusoaica a ispășit cele 15 luni de suspendare și a revenit în turneele oficiale. „Maria a avut întotdeauna o poziție clară, ea și-a prezentat scuzele pentru greșeala sa și a făcut apel la suspendarea sa”, a transmis Nike după reluarea contractului cu Sharapova.
Nike este sponsorul de la care Simona Halep încasează cei mai mulți bani: 1,7 milioane de dolari pe sezon! Contractul constănțencei cu Nike a fost negociat la sânge de Ion Țiriac, la scurt timp după ce Halep s-a despărțit de Adidas. Simona mai are contracte de publicitate cu Hublot, Rexona, Dorna, Avon, Dedeman, Banca Transilvania și Urban Monkey.