Nike ce spune? Maria Șarapova, în primul rând la show-ul unei creatoare de modă care lucrează pentru concurență
Maria Șarapova (28 ani) are cel mai important contract publicitar cu producătorul de echipament sportiv Nike – o colaborare începută cu o decadă în urmă și prelungită recent, în baza unui contract prin care colosul american se angajează să îi plătească 70 milioane de dolari, în următorii opt ani. Asta nu a împieditcat-o însă pe rusoaică să stea în primul rând la show-ul de modă pus în scenă la Paris de Stella McCartney – cea care are propria linie vestimentară, sub tutela principalului brand rival al americanilor, Adidas.
- Stella McCartney lucrează de 10 ani cu producătorul german Adidas, iar în ultimii ani, în tenisul feminin, Caroline Wozniacki este cea care, la turneele de Mare Șlem, lansează modelele colecției produse de britanica de 44 de ani
Jucătoarea cu cinci titluri de Mare Șlem nu a mai jucat un turneu competitiv de la Wimbledon, având doar o revenire extrem de scurtă, la Wuhan. Șarapova nu a rezistat însă nici măcar un meci întreg și a abandonat la startul setului decisiv al partidei cu Barbora Strycova, din cauza durerilor la încheietură. însă este extrem de activă departe de teren, ca și Serena Williams. Dacă americanca și-a făcut apariția la Săptămâna Modei din New York, Maria Șarapova a ales Parisul, la fel ca și Lewis Hamilton, superstarul și campionul în exercițiu al Formulei 1.
Șarapova, mereu prezentă în topurile dedicate celor mai bine îmbrăcate sportive, a atras toate privirile și la Paris, într-o ținută neagră, provocatoare. „Este atât de bună„, a caracterizat-o pe Stella McCartney, succint, sportiva cu cele mai mari venituri la nivel mondial, doar contractele de sponsorizare aducându-i 22 milioane de dolari.