Nole, în haine noi!** Sârbul a fost prea scump pentru fostul sponsor
Liderul ATP, sârbul Novak Djokovic, a semnat, miercuri, la Paris, un contract pe cinci ani cu producătorul japonez de îmbrăcăminte Uniqlo.
Calitatea oficială a lui Djokovic este de ambasador al mărcii japoneze. Suma contractului nu a fost dată publicității. Tenismenul va purta echipament sportiv marca Uniqlo începând cu turneul de la Roland Garros, care va debuta luni, deși presa internațională anunțase că sârbul urma să evolueze la Paris cu vechiul sponsor, Sergio Tacchini.
„Sper să-mi poarte noroc la Roland Garros„, a spus Djokovici în cadrul festivității organizate cu acest prilej. Titlul pe zgura pariziană este singurul dintre cele de Grand Slam care îi lipsește din palmares.
Djokovic a fost sponsorizat de Sergio Tacchini, firmă deținută de un investitor chinez, din 2009, când era pe locurile 3-4 ATP, după ce Adidas a renunțat la el pentru a semna un contract cu britanicul Andy Murray. În această săptămână, producătorul Sergio Tacchini a anunțat că este nevoit să renunțe la sposorizarea liderului ATP, pentru că acesta a devenit prea scump pentru companie.
sursa: Mediafax