„Nu am fost pregătită!”. Contractele de sponsorizare de peste 10.000.000 de euro pentru branduri de lux au doborât-o mental și fizic pe jucătoarea de origine română
Tenismena de origine română nu este în cea mai bună formă, după ce contractele în valoare de 10.000.000 de euro cu branduri de lux au răpus-o.
Emma Răducanu a luat cu asalt lumea tenisului mondial atunci când a câștigat US Open în 2021, la doar 18 ani. Tenismena cu origini române a fost asaltată de branduri de lux care voiau să îi aibă imaginea în reclame, iar Răducanu are în prezent contracte ce depășesc sume de 10.000.000 de euro în total, însă rezultatele sale pe terenul de tenis au fost afectate.
Emma Răducanu are performanțele de pe teren afectate de contractele imense pe care le are cu branduri de lux
Răducanu are un portofoliu incredibil, reprezentând branduri precum British Airways, Dior, HSBC, Porsche, Tiffany & Co și Vodafone, care au dat sume imense pentru ca sportiva să accepte propunerile. Chiar dacă are contracte gigantice și se poate bucura de sume importante de bani, Emma Răducanu nu se mai poate lăuda și cu aceleași performanțe pe terenul de tenis, deoarece activitatea comercială i-a perturbat jocul, lucru pe care îl recunoaște și tenismena.
„Sunt, evident, foarte recunoscătoare și norocoasă că am avut anumite experiențe și oportunități, dar nu am fost pregătită pentru asta. Știi, în mintea mea era așa: «Ok, mă trezesc, joc tenis. Merg la sală. Mă duc acasă și nu am altceva de făcut». Mai ales imediat după ce am avut succes, în următorii câțiva ani, a fost foarte multă comunicare despre lucruri în afara terenului. Și mereu, mereu dădeam 100% pe teren. Munceam foarte mult, dar pur și simplu cred că nu am fost la fel de pregătită pentru celelalte lucruri care, inevitabil, îți consumă energie”, a apus Emma Răducanu, citată de thesun.co.uk.
Emma Răducanu simte că își gestionează mult mai bine afacerile și partea sportivă: „Acum sunt mult mai organizată”
Tenismena aflată pe locul 57 în ierarhia WTA a mărturisit că se simte mult mai confortabil acum în ceea ce privește interacțiunea în mediul afacerilor, pe care reușește să le îmbine mult mai bine cu activitatea sportivă.
Cred că acum sunt mult mai organizată. Îmi spun: «Ok, am această oră în care discutăm despre afaceri. Iar acum mă voi antrena pentru restul săptămânii». De asemenea, cred că am învățat să spun „nu” ceva mai mult. La început mă simțeam foarte rău că dezamăgesc oamenii. Voiam mereu să fac ceva în plus pentru oricare dintre parteneri sau pentru revista sau ședința foto respectivă”, a mai spus Răducanu, conform sursei precizate anterior.