„Nu am văzut așa ceva de la Șarapova”. Sponsorii fac coadă pentru semnătura Jelenei Ostapenko. Rivala Simonei Halep a dat lovitură după lovitură: este în aceeași echipă cu Federer acum

Pe teren, Jelena Ostapenko a dat o super-lovitură în 2017, câștigând Roland Garros-ul la 20 de ani și două zile. Pauza competițională i-a adus însă alte tunuri, la fel de importante, în materie de sponsori, care îi pot asigura liniștea financiară pentru întreaga carieră.

Desemnată cea mai bună sportivă a anului în Letonia, Ostapenko a devenit imaginea prestigiosului producător elvețian de ceasuri Rolex – care de ani de zile îl sponsorizează pe Roger Federer. Rolex este partener oficial Australian Open, Laver Cup, Shanghai și Monte Carlo Masters, NEXT Gen Finals, iar în portofoliul său se află jucători de tenis precum Milos Raonic, Jo Wilfred Tsonga, Grigor Dimitrov și Dominic Thiem – din ATP, Garbine Muguruza, Angelique Kerber și Caroline Wozniacki – în WTA.

Jelena Ostapenko și Garbine Muguruza sunt colege în „Team Rolex”, la fel ca și în cazul „Team Adidas”, care, aparent, le-a preferat în locul Simonei Halep în momentul în care a venit vorba despre colaborarea pentru 2018.

La începutul lunii decembrie a venit anunțul că „Alona” a devenit imaginea unei firme producătoare de blănuri.

Porsche, care o are ca brand-ambasadoare pe Maria Șarapova, a atras-o și pe Ostapenko.

Jelena Ostapenko (7 WTA) este un adevărat magnet pentru sponsori în acest moment. Iar cea mai sugestivă remarcă a venit de pe Twitter: „nu am văzut o proaspătă câștigătoare de turneu de Mare Șlem să atragă sponsori ca Ostapenko de la… probabil Pova (n.r. – Maria Șarapova)”

Jelena Ostapenko revine pe teren sâmbătă, la turneul demonstrativ din Thailanda la care participă și Simona Halep.

Publicat: 22 12. 2017, 16:27
Actualizat: 22 12. 2017, 19:15