Maria Șarapova, cea mai populara jucătoare de tenis din lume, primește în sfârșit o veste bună după ce a fost depistată pozitiv la un control anti-doping. „Masha” a început să piardă contractele de sponzorizare pe bandă rulantă, însă joi a apărut și primul partener care să o sprijine pe rusoaică.
„Onestitatea și curajul de a-și asuma greșeala au fost admirabile”
Head, o celebră companie de echipament sportiv, ce îi oferă racheta de concurs Mariei, a remis joi un comunicat prin care anunță prelungirea colaborării cu cvintupla campioană de Grand Slam: „Suntem mândri să o susținem pe Maria, acum și în viitor, așa că ne propunem să prelungim contractul cu sportiva noastră. Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm cu ea! Știm că Șarapova a fost un model de corectitudine în ultimul deceniu, inspirând milioane de fani să iubească tenisul. Onestitatea și curajul de a-și asuma greșeala au fost admirabile. În lipsa oricăror dovezi cu privirea la intenția Mariei de a-și creea un avantaj nedrept prin utilizarea Meldoniumului, considerăm că incidentul reprezintă o greșeală. Ne așteptăm să lucrăm cât mai mulți ani de acum înainte împreună cu Maria Șarapova”, a fost mesajul transmis de compania americană.
Head îi sponsorizează și pe jucătorii momentului din ATP
La doar o zi după ce Șarapova a dezvăluit că a picat un test anti-doping în luna ianuarie, trei sponsori au suspendat contractele cu sportiva în vârstă de 28 de ani: Nike, Tag Heuer și Porsche. Rusoaica pare a avea însă o relație specială cu Head, sponsor care i-a oferit în urmă cu 5 ani un contract de 2 milioane de dolari pe sezon. Maria își așteaptă acum suspendarea pe care o vor dicta forurile din tenis, pentru a ști când va putea reintra pe teren cu racheta ei preferată. Head îi mai sponsorizează pe Novak Djokovic (Serbia), Andy Murray (Marea Britanie), Marin Cilic (Croația) sau Tomas Berdych (Cehia).
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER