Primele indicii despre numele noului sponsor al Simonei Halep: „Din ce știu, are cele mai mari șanse să semneze”
După patru ani de colaborare, Simona Halep s-a despărțit de Adidas, firmă ce-i oferea un milion de euro pe an. Dar, după ce a devenit numărul unu mondial ea a dorit dublarea sumei, nemții refuzând. Astfel, staff-ul româncei a demarat tratativele cu mai multe branduri sportive, iar prima șansă o are Lacoste, firmă ce a avut-o sub contract și înainte de 2014.
„Din ce știu, cred că Lacoste are cele mai mari șanse să semneze un nou parteneriat cu Simona Halep”, a spus Sever Dron, fost tenismen și apropiat al Virginiei Ruzici, managerul Simonei Halep.
Ilie Năstase explica faptul că Halep și Adidas nu mai colaborează deoarece germanii au deja prea multe tenismene sub acord și românca nu ar „vinde” din punct de vedere al imaginii. Totuși, cerința ei de a primi două milioane de euro pe an a fost cea care i-a determinat pe nemți să nu mai dorească extinderea înțelegerii.
Echipa Simonei negociază cu mai multe companii sportive, iar Lacoste e favorita. Motivul: francezii au sponsorizat-o și-n trecut, ar dori să aibă un număr unu mondial ca ambasador, mai ales că ei au mizat că starul Novak Djokovic îi va promova, dar după ce au semnat acordul, sârbul s-a accidentat și nu a jucat o mare parte a sezonului.