Simona Halep (32 de ani) primește cea mai dură lovitură de când a fost suspendată patru ani de Tribunalul Sport Resolutions! Compania elvețiană de ceasuri de lux Hublot a decis ca Halep să nu mai fie imaginea ei.
Simona Halep avea contract cu compania de ceasuri de lux încă din anul 2016, Hublot fiind unul dintre cei mai importanți doi sponsori ai româncei, alături de firma de echipament sportiv Nike.
Parteneriatul dintre Simona Halep și Hublot nu mai există pe site-ul oficial al companiei elvețiene, care a decis să șteargă și imaginea româncei din secțiunea „Parteneri”. Este clar că Hublot a rupt contractul cu Halep din cauza scandalului de dopaj, iar producătorul de ceasuri de lux mai are doar patru ambasadori din tenis, potrivit site-ului oficial: Novak Djokovic (Serbia), Karolina Pliskova (Cehia), Elina Svitolina (Ucraina) și Borna Coric (Croația).
Pentru Simona, despărțirea de Hublot reprezintă o mare lovitură, mai ales că sportiva din Constanța e pasionată de ceasuri de lux. Ea a primit cadou mai multe ceasuri, în baza parteneriatului semnat în urmă cu 7 ani, cel mai scump fiind Hublot „Big Bang One Click Saphire”, care costă 80.000 euro. Simona s-a mai afișat în public și cu un ceas marca Hublot, „Aerofusion King Gold”, în valoare de 38.400 de euro.
Cel mai important jucător de tenis sponsorizat de Hublot este Novak Djokovic, cel care a devenit imaginea companiei elvețiene în anul 2021. De asemenea, printre ambasadorii Hublot se numără vedete ale sportului mondial cum ar fi: Kylian Mbappe, Usain Bolt sau Jose Mourinho.
Simona Halep a pierdut mai mulți sponsori după suspendarea pentru dopaj: Banca Transilvania și Automobile Bavaria Group – filiala din România, au întrerupt de asemenea colaboararea cu jucătoarea de tenis. Înaintea testului anti-doping pe care l-a picat la US Open, veniturile Simonei din contractele de publicitate totalizau în jur de 4 milioane de dolari pe an.
Putem spune că se repetă cazul Maria Sharapova: după ce a fost prinsă dopată cu meldonium, în anul 2016, o serie de parteneri comerciali precum Tag Heuer, Porsche și Nike au anunțat că vor suspenda sau vor pune capăt contractelor lor de parteneriat cu rusoaica.
Nike a reluat contractul cu Sharapova în momentul în care „Masha” a ispășit cele 15 luni de suspendare și a revenit în turneele oficiale. „Maria a avut întotdeauna o poziție clară, ea și-a prezentat scuzele pentru greșeala sa și a făcut apel la suspendarea sa”, a transmis Nike după reluarea contractului cu Sharapova.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER