„Regina” de la US Open dă lovitură după lovitură! A semnat cu un brand uriaș, iar Adidas o transformă în una dintre cele mai bine plătite sportive în activitate

Naomi Osaka (20 de ani, 7 WTA) dă lovitură după lovitură în cel mai bun moment al carierei de jucătoare de tenis. În timp ce Adidas se pregătește să o transforme în una dintre cele mai bune plătite atlete din sport, tânăra japoneză tocmai a devenit ambasdaor global al Nissan.

Japonezii care în ultimul timp au câștigat teren imens și au devenit unii dintre cei mai cunoscuți producători de mașini din lume au făcut anunțul joi dimineață, când Osaka a participat la o conferință de presă la care a fost așteptată de sute de jurnaliști din țara natală, după ce alte câteva mii de oameni au așteptat-o pe aeroportul din Tokyo pentru a o felicita: „Această săptămână a însemnat un vis care a devenit realitate pentru mine. Sunt atât de onorată să reprezint Japonia și Nissan la un asemenea nivel. Am crescut cu tatăl meu conducând o mașină Nissan, iar asta mă face, acum, să mă simt ca într-un cerc care s-a închis. Pentru mine, GT-R e mașina favorită, pentru că poate merge atât de repede…”, a spus Osaka, cea care va participa la cele mai importante evenimente organizate de Nissan, va juca în reclamene firmei japoneze și va primi, în schimb, o sumă de bani și mașini Nissan pentru a se deplasa oriunde are nevoie.

Adidas mărește miza

Iar semnarea contractului cu Nissan nu e singura veste foarte bună pentru Naomi Osaka în această perioadă. Cum actuala sa înțelegere cu Adidas expiră la finalul acestui an, succesul istoric de la Flushing Meadows a convins producătorul german de echipament sportiv să pună pe masă o ofertă de nerefuzat. Potrivit presei internaționale, pe masa lui Naomi, prima jucătoare din Japonia care câștigă un turneu de Grand Slam, va ateriza un contract în valoare de 8,5 milioane de dolari anual, de patru ori mai mare decât cel pe care Simona Halep, lider mondial, îl are cu Nike. Iar suma o va duce pe Osaka direct în topul Forbes al celor mai bine plătite sportive, chiar dacă nu se a putea apropia de Serena Williams.

Dacă Osaka beneficiază de o piață de desfacere, cea asiatică, impresionantă și veniturile îi vor crește constant în perioada următoare, Serena se bucură de un contract de 17 milioane de dolari pe an cu Nike, sumă căreia i se adaugă contractele uriașe de publicitate pe care fostul lider mondial le are deja.

 

Publicat: 13 09. 2018, 09:58
Actualizat: 13 09. 2018, 10:12