Roger Federer a jucat aproape toată cariera în echipament Nike, iar motivul pentru care tenismenul elvețian a rupt, în 2018, contractul cu sponsorul tehnic s-a aflat abia acum.
Roger Federer a renunțat la contractul de lungă durată cu Nike, care îi oferea 100 de milioane de dolari pe o perioadă de 10 ani! În locul firmei americane de echipament sportiv, Federer a încheiat două contracte de sponsorizare, în valoare totală de peste 600 de milioane de dolari.
Practic, Federer câștigă acum de șase ori mai mulți bani de la firmele de echipament sportiv! După despărțirea de Nike, deținătorul a 20 de titluri de Grand Slam a semnat cu japonezii de la Uniqlo, dar și cu producătorul de pantofi sport On Running.
Joe Pompliano, fondatorul Huddle Up, o platformă media despre afacerile şi banii din spatele sportului, susţine că Roger Federer a renunţat la un contract de sponsorizare în valoare de 10 milioane de dolari pe an de la gigantul Nike, pentru a câştiga peste 600 de milioane de dolari din înţelegeri cu mărcile mai puţin cunoscute Uniqlo şi On Running, potrivit mirror.co.uk
Pompliano a mai dezvăluit că Uniqlo, brandul japonez care îl sponsorizează şi pe Novak Djokovic, i-a oferit lui Roger Federer 300 de milioane de dolari pe zece ani, de trei ori mai mult decât acesta ar fi primit de la Nike. Contractul dintre Uniqlo şi Federer, care se va derula şi după retragrea campionului elvețian, acoperă doar partea de îmbrăcăminte spotivă, încălțămintea acestuia fiind marca On Running.
Roger Federer câștigă sume uriașe din sponsorizări, dar campionul tenisului face și donații pe extraordinare! Elvețianul a donat recent nu mai puțin de 4,7 milioane de dolari, bani obținuți la o licitație, pentru a ajuta copiii defavorizați din Africa și Elveția.
Federer a scor la vânzare obiecte precum racheta cu care l-a învins pe spaniolul Rafael Nadal în finala de la Wimbledon 2007 şi pantofii de sport de la victoria obținută contra suedezului Robin Soderling în ultimul act la Roland Garros 2009.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER