În martie 2018, Roger Federer și-a încheiat contractul de sponsorizare cu firma din America, Nike, după 24 de ani de colaborare. Despărțirea de societatea de articole sportive nu a fost una plăcută de fostul lider mondial, care a semnat un contract cu brandul din Japonia Uniqlo.
Potrivit presei internaționale, înțelegerea tenismenului elvețian cu japonezii ajunge la 300 de milioane de dolari pe o perioadă de 10 ani. Roger Federer „s-a luptat” cu Nike pentru a recupera logo-ul „RF”, care devenise marcă înregistrată a americanilor.
Acum, la un an distanță, sportivul își poate cere simbolul înapoi, pentru că Nike a oprit vânzarea de articole de îmbrăcăminte sub acest logo.
„Este o chestiune de timp până când voi avea logo-ul. Nu le aparține. Este al meu„, a spus Roger Federer într-un interviu oferit celor de la Women’s Wear Daily, citat de site-ul www.express.co.uk. Swiss Maestro a mai continuat:
„Să fiu sincer, simt că uneori avem niște ținute îngrozitoare. Au mers prea departe, în direcția greșită. Vor să fie mult prea moderne tricourile de tenis, lucru care este complet greșit, referitor la designul folosit. Ca și cum a trecut un camion peste ele sau apar cu grafice funky, lucruri care nu mi se par ok în tenis, un sport care are o istorie atât de importantă în spate. Știți, tricoul polo este reprezentantiv în tenis„.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER