Roger Federer se pregătește pentru o nouă revoluție la nivel de imagine și ar putea apărea pe teren în viitorul nu foarte îndepărtat purtând pantofi sport produși de o firmă din țara natală.
Ajuns la 38 de ani, marele campion elvețian este din ce în ce mai preocupat de moștenirea pe care o lasă în urma sa. După un nou sezon de succes, care l-a ajutat să treacă de o sută de trofee câștigate la simplu în carieră și care l-a menținut pe podiumul ATP, Federer a declarat în presa elvețiană că a inițiat un nou proiect de business alături de firma On Shoes.
Plătit cu 300 de milioane de dolari de japonezii de la Uniqlo pentru a le purta hainele, în baza unui contract pe zece ani, Roger Federer a devenit investitor al firmei elvețiene producătoare de încălțăminte sport.
„În urmă cu câțiva ani, am aflat cât de puternică este această companie. După încheierea acordului cu Nike, în 2018, nu mi-am dorit un nou contract clasic cu un brand important. La un moment dat, am ajuns să port discuții cu fondatorii On„, a relatat Federer, potrivit Tennis World USA.
Roger Federer a precizat că, deși, evident, va continua să poarte pantofi Nike în viitorul imediat următor, la un moment dat ar putea renunța la încălțările producătorului american pentru a folosi pe teren brandul din țara natală. „Am discutat deja această posibilitate„, a transmis Federer, cel care încă se luptă cu Nike pentru a intra în posesia dreptului de folosire a logoului format din inițialele sale, „RF”.
Elvețianul cu 20 de titluri de Grand Slam în palmares a explicat, detaliat, în ce constă colaborarea cu On Shoes.
„Ne-am înțeles de la început și am ajuns la ideea unei posibile colaborări. Nu voi spune cât investesc, dar este o sumă semnificativă. Mă mândresc cu faptul că fac parte din On. Mă mândresc cu faptul că discut cu membrii fondatori, chiar dacă, prin comparație, eu contribui cu o sumă mai mică.
Este un proiect pe termen lung, care depășește investiția financiară. Cu ceea ce știu să fac, renumele meu și experiența în marketing pe care am dobândit-o de-a lungul anilor, îmi doresc să ajut brand-ul să devină mai cunoscut la nivel mondial.
Ca atlet, consider că simt bine încălțămintea, cât de comodă este și cât de bună este. Pot folosi această experiență pentru a crea modele noi. Trebuie să vii cu ceva nou„, a mai spus Federer.
Roger Federer a șocat lumea întreagă când a refuzat să mai semneze cu Nike, în vara lui 2018. Elvețianul a cerut un contract pe viață de la firma americană, pe modelul înțelegerilor semnate de LeBron James (2015), Cristiano Ronaldo (2016) și Michael Jordan (cel care are propria linie, Jordan Brand, începând cu 1988).
Refuzul venit de la Nike l-a determinat pe Federer să se reorienteze. Elvețianul a ales să semneze cu brandul japonez Uniqlo, apărând pe teren în premieră fără swoosh-ul legendar al americanilor.
Campionul elvețian a ales, totuși, să joace în continuare cu pantofi sport Nike.
„Big 4”-ul tenisului masculin a oferit un exemplu la indigo la începutul anului.
La Australian Open 2019, Andy Murray apărea în premieră afișând echipamentul brandului britanic Castore. Britanicul își anunța atunci retragerea din sportul alb, decizie asupra căreia a revenit mai apoi. Castore este, la fel ca și On Shoes, un brand cu vizibilitate limitată în mare măsură la nivel național.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER