Vasile Dîncu, fost ministru al Dezvoltării, a venit cu ideea ca fiecare dintre români să doneze pentru Simona Halep „câte puțin”. Planul ar fi că s-ar strânge milioane de euro, Halep nu ar mai trebui să trateze cu nicio companie sportivă, dar țara noastră ar avea de câștigat enorm, urmând ca pe echipament să apară mare scris „SIMONA de România” sau „România 100 de ani”, fiind anul centenarului. Ori „am putea pune stema sau drapelul”, explică omul politic. „De câteva săptămâni ne tânguim că Simona nu a primit 2 milioane de la Adidas. Ce nedreptate, ce jignire pentru marea noastră campioană! În fiecare zi se inventează o știre că, în fine, Simona s-a răzbunat, marele sponsor este la ușă.
Ultima declarație a venit de la Victor Hănescu ”, povestind astfel și experiența personală. Cred că este umilitor și pentru marea nostră campioană, iar această discuție penibilă nu duce la nimic.
Atât de mult ne place să ne victimizăm că nimeni nu a venit cu un proiect simplu, ușor de realizat, un proiect de solidaritate și acțiune colectivă.
Să facem o colectă publică pentru Simona, am putea aduna, în câteva zile, donând fiecare fan câte puțin, mai multe milioane de euro pentru a fi noi, poporul român, sponsorul acestei fete care aduce imagine bună României și mare bucurie fiecăruia dintre iubitorii sportului.
Dacă cei 3 milioane de telespectatori români de la finală recentă ar da câte un singur euro am putea scrie noi pe tricoul Simonei orice vrem. Poate SIMONA de România, sau România 100 de ani, am putea pune stema sau drapelul. Spun asta pentru că România nu a participat cu nimic la formarea sportivei, sau cu foarte puțin, familia ei a dus greul.
Ar fi singura sportivă sponsorizată de țara ei, am câștiga atenție și notorietate în anul Centenarului. Am putea să plătim chiar de la bugetul statului, pentru că ar fi cel mai mare impact pentru brandul de țara. Trecem la acțiune? Terminăm cu jalea mioritică? Mai cerșim un contract de sponsorizare sau deschide Federația română de tenis un cont pentru donații?”, a scris Dîncu, pe contul lui de Facebook, titlul fiind „Un pic de demnitate, un pic de efort și un proiect de CENTENAR”.
Simona Halep s-a despărțit la sfârșitul anului trecut de Adidas după un contract de patru ani. Ea a dorit suplimentarea sumei de la unul la două milioane de euro pentru prelungirea înțelegerii, mai ales că până zilele trecute a fost numărul unu mondial.
Producătorul german a refuzat, iar echipa Simonei tratează acum cu Nike, brand ce ar fi dispus să-i satisfacă dorințele. Până va ajunge la un numitor comun, actualul număr doi mondial, evoluează în turnee cu o rochie roșie, comandată pe un site din China, și e încălțată cu o pereche de pantofi sport de la vechiul sponsor, dar al cărui brand e extrem de discret imprimat.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER