Scandal cu reacții neașteptate după ce Simona Halep a fost declarată mai marketabilă decât Roger Federer și Karim Benzema: „Ce prostie! Ea nici nu visează la contractele elvețianului!”
Fanii au luat foc pe Twitter după ce Simona Halep a devansat mari campioni precum Roger Federer, Rafael Nadal, Novak Djokovic, Karim Benzema, Kylian Mbappe sau Neymar în clasamentul celor mai marketabili sportivi.
Ca în fiecare an, publicația SportsPro, specializată pe marketing sportiv, a realizat tradiționalul său clasament, după ce a analizat cei mai importanți 50 de sportivi din lume în privința potențialului comercial.
Fanii tenisului și nu numai au rămas însă șocați în momentul în care au văzut-o pe Simona Halep pe locul 15, în fața lui Roger Federer, Rafael Nadal, Novak Djokovic, Karim Benzema, Kylian Mbappe sau Neymar.
Scandal cu reacții neașteptate după ce Simona Halep a fost declarată mai marketabilă decât Roger Federer și Karim Benzema
Roger Federer, proaspăt retras din tenis, este în acest moment mai puțin marketabil decât Simona Halep, conform publicației SportsPro! Elvețianul se află pe locul 23 în ierarhia respectivă, în timp ce Rafael Nadal, rivalul elvețianului, ocupă poziția a 16-a. În spatele Simonei se poziționează și cel mai în formă tenismen al momentului, campion la Wimbledon în acest an, Novak Djokovic (locul 46).
După ce jurnalistul britanic James Gray a distribuit pe contul său de Twitter clasamentul sportivilor cu cel mai mare potențial comercial, fanii s-au declarat revoltați: „O listă cel puțin ciudată! Halep e mai comercială decât Roger? Ce prostie! În ciuda retragerii, elvețianul va primi pentru tot restul vieții sponsorizări la care ea nici nu visează”, a spus unul dintre utilizatorii de Twitter care au fost contrariați de topul respectiv.
https://twitter.com/paredeamarela09/status/1581947106222186497
Ce contracte de publicitate are Simona Halep
În clasamentul „The Most Marketable Athletes of 2022″, fotbalistul portughez Cristiano Ronaldo este lider, urmat de jucătoarea de tenis Serena Williams (SUA) și de pilotul de Formula 1 Lewis Hamilton (Marea Britanie). Simona Halep, ocupanta locului 15 în acest clasament, și-a mai adăugat un sponsor în portofoliu, după ce a revenit în Top 10 WTA grație câștigării turneului de la Toronto! Campioana tenisului a semnat un contract cu Urban Monkey, un brand romanesc de sucuri RAW, smoothies, shots & limonade.
Simona Halep a semnat cel mai important contract de publicitate în 2018, când Nike i-a oferit aproximativ 2 milioane de dolari pe sezon. Acordul cu gigantul american prevede şi un bonus de 1 milion de dolari pe care românca îl primeşte de fiecare dată când câştigă un turneu de Grand Slam. Pe lângă Nike, Simona Halep mai are contracte de publicitate cu Hublot, Rexona, Dorna, Avon, Dedeman şi Banca Transilvania.