Semnal de alarmă pentru Simona Halep! Nike a început curățenia de iarnă: trei contracte ale unor jucătoare importante din circuitul WTA, reziliate!
Există un risc real ca Simona Halep (31 de ani) să piardă contractul de sponsorizare cu Nike, după ce gigantul american a pus capăt colaborării cu trei colege ale româncei din circuitul WTA.
Cunoscuta firmă de echipament sportiv nu mai pare dispusă să investească atât de mult în tenis în 2023! Odată cu startul noului sezon, mai multe jucătoare de top au pierdut contractele de sponsorizare cu Nike.
În mod inevitabil, apare întrebarea dacă Nike îi va mai furniza Simonei Halep echipamentul atunci când românca va reveni pe teren după suspendarea pentru dopaj.
Semnal de alarmă pentru Simona Halep! Nike a început curățenia de iarnă: trei contracte ale unor jucătoare importante din circuitul WTA, reziliate!
La început de 2023, Nike a reziliat contractele a trei jucătoare cunoscute din circuitul WTA! Sloane Stephens (SUA), Donna Vekic (Croația) și Marketa Vondrousova (Cehia) nu mai sunt îmbrăcate de compania americană în sezonul care tocmai a început.
Până în acest moment, firma de echipament sportiv nu a luat nicio decizie în privința Simonei Halep, după ce constănțeanca a fost depistată pozitiv cu roxadustat la US Open.
Există însă în continuare riscul ca Nike să îi suspende contractul Simonei Halep, așa cum fabricantul american de echipament sportiv a procedat în cazul Mariei Sharapova.
Nike a suspendat contractul cu Maria Sharapova după ce rusoaica a fost prinsă dopată
Sharapova a fost prinsă dopată cu meldonium, în anul 2016, motiv pentru care o serie de parteneri comerciali precum Tag Heuer, Porsche și Nike au anunțat că vor suspenda sau vor pune capăt contractelor lor de parteneriat cu „Masha”.
În cazul Mariei Sharapova, gigantul american a reluat contractul cu aceasta după ce sportiva a revenit în circuitul WTA. Maria a avut întotdeauna o poziție clară, ea și-a prezentat scuzele pentru greșeala sa și a făcut apel la suspendarea sa”, a transmis Nike după reluarea contractului cu Sharapova.
Nike este sponsorul de la care Simona Halep încasează cei mai mulți bani: 1,7 milioane de dolari pe sezon! Contractul constănțencei cu Nike a fost negociat la sânge de Ion Țiriac, la scurt timp după ce Halep s-a despărțit de Adidas. În acest moment, Simona mai are contracte de publicitate cu Hublot, Rexona, Dorna, Avon, Dedeman, Banca Transilvania și Urban Monkey.
Simona Halep a atacat-o pe Maria Sharapova atunci când rusoaica a fost prinsă dopată
După ce Simona Halep a fost prinsă dopată, fanii Mariei Sharapova au criticat-o pe româncă, din următorul considerent! Atunci când „Masha” a trecut printr-o situație similară, Simona a atacat-o pe rusoaică,
Halep a susținut că Maria Sharapova nu este îndreptățită să primească wild-carduri la turnee, având în vedere că s-a dopat: „Pentru copii, pentru tinerii sportivi nu este ok să ajuţi cu wild-card o jucătoare care a fost suspendată pentru dopaj. Nu este vorba doar de Maria Sharapova aici, ci de toţi jucătorii care sunt găsiţi dopaţi”, a declarat Simona Halep despre Maria Sharapova, invitată să participe la turneele de la Stuttgart, Madrid şi Roma.