Simona Halep (31 de ani) continuă să țină pasul cu moda! Campioana tenisului a avut o apariție spectaculoasă înaintea procesului pentru dopaj.
Brandurile celebre sunt favoritele Simonei Halep, iar dubla campioană de Grand Slam nu se ferește să investească în accesorii scumpe, în pofida faptului că nu mai câștigă bani din premiile la turnee.
Ultima apariție publică a Simonei Halep a atras atenția tuturor! Cea mai bună jucătoare de tenis a României a purtat o geantă de lux, marca Louis Vuitton, care costă 2.000 de euro (9.850 de lei).
Halep a asortat geanta la hainele sport create de sponsorul ei tehnic. Înaintea procesului pentru dopaj, constănțeanca a fost surpinsă la un complex sportiv din București.
Simona se află în stare de suspendare provizorie după ce a fost depistată pozitiv cu roxadustat, însă dorește să se mențină în formă. Ea s-a antrenat atât în România, cât și la Dubai (Emiratele Arabe Unite) după ce a primit interzis la turneele oficiale.
Simona Halep nu este îndrăgostită doar de gențile scumpe, ci și de ceasurile de lux. Spre exemplu, în noaptea dintre ani, Halep a purtat un Hublot „Aerofusion King Gold”, în valoare de 38.400 de euro. Simona are contract de imagine cu fima elvețiană de ceasuri de lux care îl sponsorizează și pe tenismenul sârb Novak Djokovic.
Iar acesta nu este cel mai mai scump din colecția ei! Jucătoarea de tenis a mai ieșit în public cu un Hublot „Big Bang One Click Saphire”, care costă 80.000 euro.
Simona Halep este sponsorizată Hublot încă din anul 2016! De asemenea, cei mai importanți oameni din lumea tenisului sunt sponsorizați de companii producătoare de ceasuri, precum Rolex (Roger Federer), Tag Heuer (Maria Șarapova), Richard Mille (Rafael Nadal) sau Audemars Piguet (Serena Williams și Stan Wawrinka).
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER