Simona Halep a parafat un acord extrem de important. A semnat un contract de management și marketing cu International Management Group, IMG, companie ce domină industria divertismentului.
IMG există din 1960, are sediul în SUA, și e numărul unu în a acoperi sectoare ca sport, modă, evenimente sau media. Astfel, Simona Halep a încheiat colaborarea cu agenția We Sport, înțelegere începută la sugestia lui Patrick Mouratoglou, fostul său antrenor.
We Sport e condusă de Nina Wennerström, cea care a înlocuit-o pe Virginia Ruzici ca manager al Simonei. „Nina Wennerström a fondat agenția de management sportiv Wesport în 2014 și în prezent este CEO-ul companiei. Nina are peste 14 ani de experiență în industria internațională de management sportiv și de-a lungul carierei a recrutat și reprezentat pe unii dintre cei mai buni sportivi din lume. Nina conduce Wesport pe întregul portofoliu de clienți, de la reprezentarea jucătorilor de tenis și hochei pe gheață până la a rolul de consultant de marketing sportiv pentru corporații importante” suna prezentarea suedezei care se ocupa și de imaginea lui Halep, sportivă ce are ca obiectiv și participarea la JO Paris 2024.
Acum, cel care a facilitat colaborarea Simona Halep – IMG e Howard Jacobs, potrivit Fanatik. Acesta e avocatul care a ajutat-o pe româncă să scape de suspendarea uriașă în cazul de dopaj și practic să-i ofere posibilitatea de a reveni în circuit.
„International Management Group” (IMG) are un portofoliu uriaș, iar în lumea tenisului „acoperă” inclusiv cele patru turnee de Grand Slam: Australian Open, Roland Garros, Wimbledon și US Open. De asemenea, sunt sute de sportivi ce au apelat la IMG, iar americanii se ocupă și de imaginea unor nume uriașe ale sportului alb: Novak Djokovic, Rafael Nadal, Serena și Venus Williams, Victoria Azarenka, Casper Ruud, Qinwen Zheng, Maria Sharapova, Na Li sau Alex de Minaur.
Din câte se pare, de imaginea Simonei Halep se ocupă direct Marjin Bal, vicepreședinte al Diviziei Tenis din cadrul IMG. Apoi, managerul de relații publice Katie Spellman îl „dublează” pe Bal, interesant fiind că aceasta o are „în grijă” și pe Petra Kvitova. „Nu există nicio formulă, există strategii distincte pentru diferite jucătoare. Când începem să lucrăm cu o jucătoare, nu ne uităm la cum am făcut lucrurile cu cea dinainte. Ne uităm la interesele și personalitatea ei astfel încât să aibă mărcile potrivite care se identifică cu jucătoarea” spune Bal, potrivit sursei citate.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER