Simona Halep (32 de ani) a luat o decizie radicală, în așteptarea verdictului de la Tribunalul de Arbitraj Sportiv de la Lausanne (TAS), unde a fost audiată în perioada 7-9 februarie.
Simona Halep a șters toți sponsorii pe care îi avea în lista de urmăriri de pe Instagram, în frunte cu cel mai important, compania producătoare de echipament sportiv Nike.
Parteneriatul dintre Halep și Nike a devenit incert din cauza scandalului de dopaj! Cu toate acestea, Simona continuă să poarte echipamentele gigantului american la antrenamentele pe care le desfășoară pe terenul de tenis.
După ce a fost suspendată patru ani pentru dopaj, Simona Halep mai urmărea doar cinci conturi pe Instagram, patru dintre ele aparținând sponsorilor ei: „Nike”, „Nikesportswear”, „Hublot” și „Dedeman”. Pe listă se mai afla și contul clinicii de recuperare și întreținere fizică a sportivei, dar Halep a decis să le dea unfollow tuturor!
În acest moment, Simona Halep nu mai urmărește pe nimeni pe Instagram, deși contul ei are 1,7 milioane de urmăritori. În urmă cu câteva luni, românca l-a șters și pe antrenorul Patrick Mouratoglou din listă. Totodată, Halep și-a pus la profil o poză cu trofeul de la Roland Garros 2018, unde a triumfat cu ajutorul australianului Darren Cahill.
Halep a fost dezamăgită că Mouratoglou și-a asumat prea târziu vina în cazul de dopaj, constănțeanca mărturisind că a întrerupt orice legătură cu francezul. Cei doi s-au revăzut la procesul de la TAS, unde Mouratoglou și-a recunoscut vina pentru presupusa contaminare cu roxadustat de la US Open 2022.
Atunci când Maria Sharapova a fost interzisă pentru dopaj, în anul 2016, mai mulți sponsori au suspendat contractele cu rusoaica. Nike, sponsorul comun al Mariei și Simonei, a reluat însă parteneriatul cu „Masha”, atunci când a revenit în circuitul WTA:
„Maria a avut întotdeauna o poziție clară, ea și-a prezentat scuzele pentru greșeala sa și a făcut apel la suspendarea sa”, a transmis compania producătoare de echipament sportiv.
Simona Halep primea cei mai mulți bani de la Nike, aproximativ 1,8 milioane de dolari pe sezon. Contractele de publicitate ale româncei totalizau 4 milioane de dolari pe an, potrivit revistei americane Forbes.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER