În ultimele luni s-a discutat intens despre „brandul Halep”. În ciuda faptului că a ajuns între cele mai bune din lume, cochetând aproape la fiecare turneu cu fazele finale și devenind celebră în toată lumea pentru tenisul practicat, Simona a rămas o persoană modestă, care nu a fost tentată să iasă în față.
Totuși, această atitudine a privat-o în plan financiar de obținerea unor contracte importante, astfel că sportiva cea mai mediatizată din România a înțeles că trebuie să aibă grijă, în egală măsură, și de modul în care e percepută de ceilalți. Halep pare decisă să se ocupe și de imaginea ei, nu doar de antrenamentele care au transformat-o într-una dintre cele mai bune din lume și un pas în acest sens a fost făcut astăzi: Simona și-a lansat pagina oficială de Facebook, care a strâns, în primele minute, peste 13.000 de fani. Până la ora 16:00, peste 400.000 de oameni au dat like paginii.
„Da, tocmai a fost lansat. Bun venit pe pagina mea oficială de Facebook. Răspândiți vestea„, este mesajul de întâmpinare al sportivei din Constanța.
Totodată, Halep îi roagă pe susținători, prin intermediul FB-ului, să o voteze în concursul organizat de WTA. Românca este nominalizată la două categorii: „Jucătoarea lunii” și „Steaua în ascensiune a lunii”.
436.000 de like-uri a strâns, până în prezent, o pagină de Facebook a Simonei care este realizată de fani. Alte două pagini de acest gen au depășit 200.000 de like-uri
Citește și: Halep, de 15 ori mai „ieftină” decât Bouchard. De ce nu vinde imaginea campioanei din România
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER