Simona, la un pas de a se transforma în brandul „Halep”. O firmă de management este gata să producă milioane de dolari pentru numărul 3 mondial

  • Firma de management sportiv IMG World este în discuții cu Simona Halep pentru un contract de colaborare. Veniturile jucătoarei s-ar putea dubla sau tripla chiar în următorii ani din contractele de publicitate

Simona Halep este cel mai nou sosită jucătoare în Top 5 mondial în circuitul WTA, ascensiunea ei din ultimele ani fiind fulminantă. Românca a confirmat prin rezultate la Roland Garros (finală) și Wimbledon (semifinale) că nimic nu a fost întâmplător din tot ce a obținut în ultimul an. Parcursul ei a atras atenția și unor firme importante de publicitate, de management de pe mamapond, care ar putea să o ajute să-și sporească substanțial veniturile din afara terenului de tenis.

Kobe Bryant și David Beckham sunt sub aceeași umbrelă

Ziare.com anunță că Simona Halep este în negocieri cu IMG World, companie de management sportiv. Discuțiile ar fi avut loc la Londra, în timpul turneului de Grand Slam de la Wimbledon, și ar urma să fie încheiate în această vară, în timpul circuitului american, care se va încheia cu ultimul turneu de Grand Slam, la US Open. IMG World are sediul central în Statele Unite și are sub contract mai mulți sportivi de top, în frunte cu Kobe Bryant și David Beckham. Din tenis, firma respectivă are colaborări cu cei mai importanți jucători, cu Maria Șarapova și Novak Djokovic. Din contractele de publicitate de IMG Wolrld, cei doi jucători au reușit să câștige cel puțin dublu față de premiile încasate la turneele de tenis.

Ce ar însemna pentru Simona un contract cu IMG World? Beneficii mult mai mari din punct de vedere financiar. În tenis, jucători precum Serena Williams, Maria Șarapova, Na Li, Roger Federer, Andy Murray, Rafael Nadal, Novak Djokovic câștigă anual 5-10 milioane de dolari din tenis și cel puțin 10-15 milioane de dolari din contractele de publicitate.

Federer, 45 de milioane de dolari

Spre exemplu, Federer a ajuns și la 45 de milioane de dolari anual din publicitate, în timp ce Șarapova s-a apropiat de 30 de milioane de dolari. Anul, când Forbes publică topul sportivilor cu cele mai mari venituri din sport, tenisul are cei mai mulți reprezentanți. În 2014, Simona Halep a câștigat deja 3,2 milioane de dolari din tenis (nu s-au luat în considerare impozitele aferente din fiecare țară) și ar putea să treacă de granița celor 5 milioane până la sfârșitul sezonului. Cu sponsori care și-ar dori însă să-și asociezele numele cu jucătoarea din Constanța, cu siguranță că veniturile s-ar dubla, dacă nu chiar tripla.

Conform Ziare.com, Simona Halep ar urma să cedeze 20% din toate veniturile din publicitate pe care IMG World le-ar obține pentru ea. Iar acest procent n-ar include și câștigurile obținute din tenis, ci doar cele din afara terenului de joc.

 

 

 

 

 

Publicat: 09 07. 2014, 10:31
Actualizat: 09 07. 2014, 16:42