Simona „Million Dollar Baby” dă un nou „tun” financiar. Halep va deveni imaginea unei celebre firme de ceasuri de lux
Simona Halep, a treia jucătoare din clasamentul WTA, va semna un super contract cu fima elvețiană de ceasuri de lux Hublot. Constănțeanca a mers deja la sediul companiei, acolo unde a stabilit toate detaliile contractului, înțelegerea urmând a fi oficializată în curând.
Site-ul doartenis.ro dezvăluie că omul care a intermediat afacerea este Ion Țiriac, managerul din umbră al Simonei Halep. Simona va deveni imaginea firmei care îi mai sponsorizează și pe Diego Maradona, Usain Bolt sau Ilie Năstase. De asemenea, Halep intră în rândul celebrilor tenismeni care sunt imaginea unor firme de ceasuri de lux: Rafael Nadal, care joacă cu un ceas de 700.000 de dolari la mână (Richard Mille), Roger Federer (Rolex), Maria Șarapova (Tag Heuer), Serena Williams (Audemars Piguet) sau Stan Wawrinka (Audemars Piguet).
Simona s-a fotografiat marți la sediul Hublot, exprimându-și entuziasmul pe pagina personală de Instagram: „A fost extraordinar să vizitez fabrica Hublot”. Campioana de la Indian Wells își mărește visteria cu sponsori, ajungând la 6 contracte de publicitate: Adidas, sponsorul tehnic cu care până în prezent are cel mai consistent contract (1 milion de dolari pe an), Dedeman (500.000 de euro pe an), Vodafone (300.000 de euro pe an), Dorna, Wilson și Hublot.