Simona Halep a devenit cea mai populară sportivă din România a momentului, astfel că ea a devenit o țintă inclusiv pentru marile companii, atunci când intenționează să-și promoveze anumite servicii sau produse. Pentru că tot este în pauză competițională, mai nou, numărul 3 mondial WTA poate fi văzută pe televiziuni într-o reclamă a celor de la Vodafone.
Simona apare în spot alături de mama ei, Tania Halep, care a aflat de ideea bunicilor de a găti și s-a înscris și ea în aplicația de pe facebook „Bunici de duminică”. Mama jucătoarei nu a stat pe gânduri când a fost vorba să gătească pentru tineri. Tania Halep nu este încă bunică, dar susține că se pricepe la gătit. O ajută inclusiv „Simonica”, care îi trimite rețete de la distanță, din diverse bucătării internaționale, pe unde se află în turnee.
Simona Halep a devenit, așadar, imaginea unei alte companii importante, după Adidas, Dedeman și Porsche România. Dacă detaliile financiare ale colaborării cu Adidas și Vodafone sunt necunoscute, în schimb, Simona a semnat un parteneriat în valoare de 500.000 de euro cu Dedeman. Din partea dealer-ului auto, jucătoarea a primit o mașină de serviciu.
Mass-media a relatat în urmă cu ceva timp că Ghiță Ciobanul a primit 15.000 de euro pe loc ca să filmeze pentru compania de telefonie mobilă. După ce primul spot a avut mare succes, banii au fost de două ori mai mulți pentru fiecare reclamă în parte.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER