Simona Halep îi cucerise pe italieni cu mult înainte de a ajunge în vârful ierarhiei WTA.
În uriașa zonă comercială de la Foro Italico nu găsești măcar o fotografie a Simonei, la fel cum nu găsești nici pentru Wozniacki, Șarapova sau Djokovic, însă românca are fanii ei printre oamenii care administrează standuri cu echipamente sportive. Culmea, mai ales la concurență! – nu la cele două firme care o sponsorizeză.
Carlo Alberto Romiti, acum manager de marketing pentru Babolat, aflat pentru al doilea an la turneul de la Roma, și-ar dori-o pe Simona în portofoliul producătorului francez. „Încă nu e la noi. Dar, cine știe?„. O ține minte de la un concurs consumat în urmă cu mai bine de o decadă, când era de altă parte a baricadei: timp de 13 ani a fost organizator de turneu.
„Eu o știu pe Simona. De acum câțiva ani. Eu lucram la organizarea unui turneu de juniori destul de important, aici, în Italia. Ea a jucat și a câștigat. Era greu să nu o remarci. Era o apariție ciudată, iar apoi a fost nevoită să renunțe la o parte importantă din trupul său (n.r. – operația de micșorare a sânilor). Avea o problemă pe care puține sportive o au. Îmi place acum faptul că este o luptătoare. Mi-a plăcut și atunci la ea acest lucru. Se vedea de la acea vârstă că are o forță de a lupta aparte. Îndura mult pe teren„, își amintește don Romiti.
Deși interesul său este ca Wozniacki, reprezentant Babolat, să câștige cât mai mult, pentru Simona are un singur gând. „Aștept să văd când va câștiga primul titlu de Mare Șlem. Cred că este o chestiune de timp și cred că se va impune la Roland Garros„, mai spune Carlo Alberto Romiti.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER