Sponsorii fac coadă la ușa Simonei Halep. Înaintea turneului de la US Open, ultimul de Grand Slam din 2018, liderul mondial a primit un cadou scump din partea elvețienilor de la Hublot: un ceas în valoare de nu mai puțin de 66.000 de euro.
În timp ce se pregătește pentru competiția de la Flushing Meadows, constănțeanca a apărut în paginile prestigioasei reviste de modă Vogue, iar asta nu e tot. Pe lângă pictorialul în care a dat tenisul pentru modă, Simona s-a ales și cu un ceas care valorează 66000 de euro, pentru că Hublot o consideră drept unul dintre cele mai importante personaje aflate sub contract. Big Bang One Click Sapphire Diamonds e denumirea noii achiziții a Simonei, care a mers la sediul Hublot din New York pentru a se fotografia cu noul ceas.
Iar Simona le-a mulțumit elvețienilor printr-o postare pe pagina de Instagram.
Pe lângă Simona Halep, Floyd Maweather, Diego Armando Maradona, Kobe Bryant sau Usain Bolt sunt alte nume importante din sportul mondial sponsorizate de firma elvețiană de ceasuri.
Trecând la lucrurile care o interesează și mai mult pe Simona, liderul mondial se află într-o binemeritată pauză după parcursul foarte lung de la Montreal (trofeu) și Cincinnati (finală), se recuperează după o problemă la tendonul lui Ahile de la piciorul drept, iar în această seară, în jurul orei 21:30, își va afla prima adversară de la turneul de la US Open (27 august – 9 septembrie).
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER