Triumful de la Roland Garros a venit „la pachet” cu un nou contract. Cu cine a „semnat” Simona Halep
Simona Halep a semnat un parteneriat cu brandul de deodorante Rexona, conform unui comunicat de presă emis de compania ce aparține de Unilever. Liderul mondial va deveni astfel ambasador pentru Rexona.
„Prin acest parteneriat extraordinar, sperăm să îi inspirăm pe români spre un stil de viață activ și sănătos. Chiar dacă escaladezi un munte, faci jogging dimineața sau te plimbi cu copiii în parc, Rexona nu te va dezamăgi! Simona este un ambasador ideal.
Echilibrul, pasiunea și naturalețea de care dă dovadă sunt uimitoare, iar performanța ei excepțională în finala feminină de la Roland Garros va trăi mult timp în memoria tuturor românilor”, se arată în comunicatul emis de Rexona.
Pe 5 iunie, Halep a fost numită și ambasador al companiei Dubai Duty Free. Firma respectivă se ocupă de gestionarea magazinelor duty-free din Dubai. Cea mai bună performanță a Simonei în Emiratele Arabe Unite a fost câștigarea titlului, în 2015, după o finală cu Karolina Pliskova. În trecut, Caroline Wozniacki și chinezoaica Suai Zhang s-au bucurat de statutul de ambasador al competiției din Dubai, iar rețeta financiară va fi una excelentă pentru Simona, având în vedere capitalul de care dispun șeicii.
După două finale pierdute la Roland Garros și una la Australian Open, Simona a triumfat în cele din urmă în ultimul act al unui turneu de Mare Șlem. Liderul mondial a început slab meciul cu Sloane Stephens, a cedat primul set, dar apoi a revenit și a împins finala în decisiv. Sportiva nord-americană nu i-a mai putut ține piept româncei în ultimul set, pe care Halep și l-a adjudecat cu un categoric 6-1.