Simona Halep și Novak Djokovic au de acum același sponsor! Super lovitură de imagine în tenis
Lovitură de imagine dată chiar în ziua în care începe US Open 2021! Simona Halep (29 de ani) și Novak Djokovic (34 de ani) au de acum același sponsor, după ce sârbul a devenit imaginea Hublot.
Novak Djokovic (1 ATP) a semnat un contract de sponsorizare cu firma elvețiană de ceasuri de lux Hublot, a cărei imagine este și Simona Halep (13 WTA)! Sârbul a anunțat noul parteneriat înainte de a debuta la US Open 2021, contra norvegianului Holger Rune (145 ATP).
Simona Halep este sponsorizată Hublot încă din anul 2016, în timp ce Novak Djokovic a avut contract cu Seiko. Cei mai importanți oameni din lumea tenisului sunt sponsorizați de companii producătoare de ceasuri, precum Rolex (Roger Federer), Tag Heuer (Maria Șarapova), Richard Mille (Rafael Nadal), Audemars Piguet (Serena Williams și Stan Wawrinka) sau Hublot.
Lovitură de imagine în tenis! Simona Halep și Novak Djokovic au de acum același sponsor
Novak Djokovic a devenit ambasadorul Hublot, intrând într-o galerie din care mai fac parte Simona Halep, Usain Bolt sau Ilie Năstase: „Sunt foarte încântat să mă alătur unui brand care apreciază sportul, ne susține și investește în noi, sportivii ”, a declarat Djokovic pentru revista Gq, după ce a anunțat că va fi imaginea Hublot. Evident, Nole mai are și alte contracte importante, cu Lacoste – echipament, Head – rachetă, Asics – pantofi sport sau Peugeot.
La fel ca Novak Djokovic, Simona Halep are o pasiune pentru ceasurile Hublot! Cel mai scump ceas din colecția Simonei este Hublot Big Bang One Click Saphire, ce costă 80.000 euro și cu care românca a apărut la mână înainte de US Open! Halep a mărturisit la un moment dat că obișnuiește să colecționeze ceasuri de lux, dar și telefoane: „Cred că am toate modelele de telefoane acasă, așa că da, pot să zic că telefoanele și ceasurile sunt lucrurile pe care le colecționez”, a spus Simona Halep, a 12-a favorită de la US Open 2021.