Un spot publicitar difuzat în timpul Super Bowl va costa între 2,5 și 3 milioane de dolari

Cea de-a 45-a ediție a Super Bowl, finala Ligii profesioniste de
fotbal american (NFL), programată duminică, la Dallas, va atrage o
audiență TV record, sumele plătite pentru spoturile publicitare
difuzate pe perioada meciului mergând până la 3 milioane de
dolari.

Un spot publicitar de 30 de secunde difuzat în timpul meciului care
se va disputa între echipele Pittsburgh Steelers și Green Bay
Packers va costa între 2,5 și 3 milioane de dolari.

Anul trecut, Super Bowl a fost urmărit de 106,5 milioane de
telespectatori, ceea ce l-a transformat în programul cel mai
urmărit din istoria TV a Statelor Unite, organizatorii anunțând că
speră să egaleze acest record în 2011.

Cântăreața Christina Aguilera va cânta imnul național american
înaintea Super Bowl, iar grupul The Black Eyed Peas a fost invitat
de organizatori să susțină un mini-concert în pauza finalei
campionatului de fotbal american.

Sursa: Mediafax

Publicat: 03 02. 2011, 10:07
Actualizat: 03 02. 2011, 10:09