Clubul Sportiv al Armatei Steaua București și-a prezentat noul partener oficial al echipei de volei din Ghencea, însă gafa gramaticală făcută nu a rămas neobservată.
În cursul zilei de marți, 21 septembrie, CSA Steaua a anunțat că Glulam SA, producător românesc de grinzi din lemn stratificat, este noul sponsor al echipei de volei.
Roș-albaștrii au făcut publice tricourile echipei de volei, cu logo-ul noului sponsor și cu motto-ul acestuia, însă scris greșit.
„Performanța creează performanță” este sloganul care va apărea pe tricoul roș-albaștrilor, însă pe site-ul oficial, în fotografia publicată, steliștii au scris greșit verbul, fără un „e”.
Totuși, în textul de prezentare de pe site, sloganul apare redactat corect.
„Începând de azi, pentru următorul an competițional, GLULAM SA este noul sponsor al echipei de volei Steaua București. Glulam, cel mai mare producător românesc de grinzi din lemn stratificat, va fi alături de roș-albaștri pentru realizarea obiectivelor propuse în viitorul apropiat, pentru revenirea brandului Steaua București în elita voleiului românesc.
Perseverența, determinarea, seriozitatea, ambiția, respectul pentru tine și pentru cei din jur sunt doar câteva dintre ceea ce îi leagă pe componenții echipei de volei de sponsorul Glulam SA. „Performanța creează performanță” și astfel, umăr lângă umăr, sponsor și sportivi, vor păși pe un drum nou, uniți de aceleași valori”, se arată pe site-ul oficial al CSA Steaua.
„Ne bucurăm de încheierea acestui parteneriat, pe care dorim să îl dezvoltăm în perioada următoare. Parteneriatul conturează obiectivele de performanță pe care echipa și le-a propus la începutul acestui sezon, motiv pentru care salutăm implicarea noului sponsor în realizarea demersurilor spre succes”, a declarat Răzvan Ștefan Bichir, președintele CSA Steaua București, potrivit site-ului oficial al clubului.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER