MEDIA / Acum câțiva ani, răsfoind un Vanity Fair, am numărat, din curiozitate, numărul paginilor de reclamă, (sute…), uimit de cât de mult spațiu publicitar reușea să vândă celebrul titlu al lui Conde Nast. Și mă gândeam câți ani vor trece până se va întâmpla asta și cu revistele din România.
Zilele trecute, mi-a picat în mână, întâmplător, într-un avion fiind, ultimul număr al ediției românești a ELLE. Deși nu sunt cititor fidel, am parcurs-o, după care mi-am zis să număr paginile de reclamă. Am avut aproape un șoc, numărând nu mai puțin de 102 pagini! Nu știu dacă o fi sau nu vreun record, dar cifra în sine spune totul despre cât s-a dezvoltat piața în ultimul timp.
E un semn că ne apropiem de țările dezvoltate din Europa și, dacă vreți, l-aș compara cu veștile care anunță intrarea pe piața din România a unor branduri de lux, care până cu puțin tmp în urmă nici nu concepeau să vândă într-o țară cu o putere relativ mică de cumpărare, cum era considerată România. Este vorba de Louis Vuitton, Emporio Armani, Alexander McQueen sau Bally. Semn bun, nu? Pentru că, cel puțin teoretic, creșterea nivelului de trai ar trebui să se resimtă, cât de puțin, în bunăstarea fiecărui român…
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER