ProSport a simulat cu ajutorul unei firme de specialitate un audit. Acest cuvânt sec, tehnic și parcă impersonal a fost folosit atât de mult în ultimul timp, încât ne-am obișnuit cu el. Ne lipsește când nu îl auzim. În discuțiile lui Copos cu Taher sau cu Valvis, mai nou la Steaua. Cât valorează cel mai important brand din fotbalul nostru și mai ales cum se calculează totul? Dacă ar fi să reducem totul la cifre, 40 de milioane de euro e un preț apropiat de realitate. Și contra acestei sume un investitor ar putea răscumpăra – căci acesta e verbul cel mai potrivit – acest club.
Ce nu se va putea cuantifica niciodată, nici în Ghencea, nici în Giulești, nici în „Ștefan cel Mare” și pretutindeni e capitalul uman. Reducerea numărului de spectatori e sau măcar ar trebui să fie marea problemă a fiecăruia dintre patronii din fotbalul românesc. Toate discuțiile care la un moment dat trebuiau să iasă la iveală, întreg circul din ultimul timp i-au îndepărtat de stadion. E trist și vădit… Auditul nu are puterea să demonstreze dezamăgirea, frustrarea, lacrimile. Sentimentele nu se vând și nu se cumpără. Pentru restul există carduri. Și firme de audit…
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER