Conflict de idei și informații în blogosferă despre piața media și telecom. Ne interesează pe toți pentru că miza principală o reprezintă drepturile TV ale Ligii I, adică unde vedem meciurile începând cu sezonul trecut.
ProSport a deschis subiectul aici, în urmă cu aproape două luni. Rămân fidel surselor care îmi spun că Liga I va crește de la 34 de milioane de euro spre 50 de milioane de euro. Și că Digi va avea concurență puternică din partea Dolce și chiar UPC, posibil chiar aliate.
Cătălin Tolontan, redactor șef GSP, a lansat ieri o altă ipoteză. Aceea că schimbările manageriale de la Romtelecom riscă să scoată Dolce din cursă cu șanse serioase. Tolontan a revenit, menționând că Romtelecom neagă și că informația trebuie luată „cu distanța cu care trebuie să privim toate știrile din mediul înalt corporatist, unde lucrurile cunosc o geometrie variabilă”. Textul, fie el și greșit, a rămas acolo însă.
Dacă nu veneau aceste precizări, chiar luam informația ca atare, ca o posibilitate, ca o sursă de pe piață. Când însă încerci să te scuzi ulterior, lași loc de interpretări. Adrian Seceleanu, redactor Zf (coleg de trust cu ProSport), nu exclude în textul său de astăzi de pe blog posibile interese în furnizarea unor astfel de informații. În ce mă privește, deși există loc de interpretarea în textul lui Tolontan, nu cred că e vorba de interes, chiar dacă apropierea Intact de RCS-RDS este contractuală, nu o bănuială. 🙂
Pe de altă parte, remarc excelenta analiză a lui Adrian Seceleanu în ce privește conducerea Romtelecom. Mi se pare mult mai credibilă, așa cum scriam și în ProSport, varianta că Deutsche Telekom va face totul pentru a pune mâna pe Liga I, chiar cu costuri mari, pentru a îndeplini obiectivul fixat Romtelecom: acela de a fi numărul 1 în trei pe TV în România.
De urmărit…
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER