„Bună dimineața domnule Lipovan, doresc să fac un abonament pentru anul 2014 la ProSport, însă am observat că, spre deosebire de anii trecuți, de pe site a dispărut opțiunea din colțul dreapta sus, unde se putea face online. Vă rog să retransmiteți mailul către administratorii site-ului, să corecteze în zilele următoare. Cu respect, un fan al ziarului ProSport. Cristian Coculescu, Pitești”. Mesajul e autentic. L-am primit, ironic, fix în timpul ședinței în care îi anunțam pe colegi de renunțarea la ediția tipărită. Ca el, mai sunt câteva zeci de mii. Lor le mulțumesc în primul rând și le promit că site-ul și săptămânalul pe care-l lansăm săptămâna viitoare, împreună cu Ziarul financiar, vor acoperi măcar parțial pierderea lor. Cu toată emoția pe care ne-a generat-o mesajul lui Cristian, nu pot să nu remarc și câteva detalii reci. L-am primit pe e-mail, ba chiar pe telefon, și reclama în fapt o problemă a site-ului, de plată electronică.
ProSport este produs de o echipă de profesioniști talentați și neobosiți, care au muncit extraordinar într-o perioadă dificilă. Am atins un punct în care putem ajunge mai eficient la cititori în format digital. E un moment dificil pentru cei care iubesc tiparul, dar trebuie să susținem jurnalismul care dă sens publicației și să îmbrățișăm un viitor exclusiv digital. Înlocuiți ProSport cu Newsweek, puneți ghilimele și este declarația șefilor publicației americane care s-a închis în format tipărit în 2012, după 80 de ani de existență. Se potrivește de minune și la ProSport. Lăsați-mă o zi să nu păstrez proporțiile. Avem o echipă extraordinară, așa cum au fost permanent la ProSport timp de 15 ani echipe, vom avea o prezență digitală cum n-a mai fost în .ro. Și n-am folosit întâmplător exemplul Newsweek, care zilele acestea a anunțat o probabilă revedere și în print în 2014… Deocamdată, mai ales cei care am citit și primul număr în 1997, înțelegem mesajul de astăzi: online-ul ia tot!
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER