„Câte pahare de lapte și iaurt să vândă Valvis ca să țină Rapidul?”, s-a vrut spiritual oierul din Ghencea. Fraiere, deja le-a vândut! Practic, pe toate. Și nu oricui, ci celui mai mare producător mondial, Lactalis. Asta după ce cu ani în urmă Coca-Cola cumpărase business-ul cu apă minerală al aceluiași om de afaceri greco-elvețian. Dar pentru a afla astfel de știri trebuie să știi să citești și Ziarul Financiar. Și nu e cazul mulgătorului din Pipera. „Probabil vă întrebați ce nevoie am să vin într-un domeniu mărginit de valiză, brichetă, buton și blat?”, s-a întrebat Jean Valvis, căutând parcă o confirmare a faptului că procedează bine negociind cu Copos preluarea pachetului majoritar din Giulești.
Rapid n-are cum să fie o afacere în sine pentru Valvis – banii obținuți prin vânzarea Dorna și LaDorna sunt suficienți pentru vreo zece generații. De asemenea, reimplicarea în Grant nu prezintă nicio miză politică, după cum imaginea de om de afaceri de succes poate fi doar afectată, nu înfrumusețată, de plasarea în centrul lojei vișinii. Și atunci, ce-l determină pe domnul Valvis să-și dorească mai mult ca oricând Rapidul? Probabil are aceeași motivație care l-a făcut la începutul anilor 90 să transforme „un izvor care curgea pe apa sâmbetei” în business-ul cu apă minerală Dorna. Unul pe cât de spectaculos, pe atât de eficient și valoros. Cum ar putea fi și Rapid.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER