Treningul ăla nu arată bine. Într-o singură situație, Cîrțu poate transforma în ceva acceptabil costumația în care se prezintă la meciuri: dacă ar juca finala Ligii Campionilor. Atunci lumea îl va considera un geniu excentric, nu un băiat care, deși aștepta de ani buni șansa prim-planului fotbalistic, nu-și găsește mijloacele, vestimentare și nu numai, de a fi adecvat la rigorile celei mai importante competiții de profil din lume.
Champions League este un brand construit pe doi piloni: valoarea și imaginea. Dacă în primul punct antrenorul CFR-ului a trecut testul, la al doilea capitol trebuie să își angajeze de urgență consilieri. Spre binele lui și al clubului plătitor, CFR Cluj fiind chiar un exemplu în materie de preocupare pentru imagine. Nu știu cât ați reținut din jocul sau componența lui Basel, dar cu siguranță v-a atras atenția numele afișat pe tricouri, Novartis. Una dintre cele mai mari companii farmaceutice din întreaga lume și-a asociat numele cu cel al unui club din al doilea eșalon european, într-o simbioză aproape perfectă. Dacă nu știați, elvețienii de la Novartis au demarat recent un program care împletește știința cu umanitatea: descoperirea leacurilor pentru cancerele rare. Vă imaginați cum ar da, pe banca tehnică a oaspeților Clujului, un domn, oricât de bine pregătit profesional, dar echipat într-un superb trening? Nu-i așa că ar fi de pus în ramă, dând mâna cu vreun cercetător îmbrăcat într-un halat alb și cu ochii în microscopul electronic? OK, i-am învins și de data asta pe elvețieni la fotbal. Dar nu mai ținem scorul la celelalte capitole.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER