Sigur, după mintea patronului, nici măcar 4 milioane de euro nu reprezintă o sumă importantă. Așa, ce să mai vorbim de 100.000, bani strânși în două săptămâni de activitate a magazinului online?
Da, mediul acela plin de „globuri”! Moment deopotrivă esențial și sănătos. După ce, în urmă cu câțiva ani, bugetul se asigura aproape exclusiv din transferurile de jucători, acum Steaua dă semne că intră într-o zonă a normalității financiare. Bani mulți din calificarea în Ligă, sume din ce în ce mai mari din drepturi TV, încasări record la unele meciuri cu miză.
Și, acum alți bani din vânzarea de materiale sportive branduite. Acest din urmă aspect dă, de fapt, puterea reală a unui club. Direct proporțională nu doar cu numărul suporterilor, ci și cu disponibilitatea acestora de a cheltui pentru pasiunea lor.
Adrian Ilie a înțeles foarte bine că un magazin în București și un altul, mobil, sunt insuficiente. N-a inventat netul, ci doar l-a făcut profitabil pentru Steaua. Cu un singur click.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER