„Așa poți băga alcool în stadioane!”. Ce metode ingenioase au găsit fanii la Cupa Mondială din Qatar pentru a introduce bere la meciuri!
Statul Qatar a luat o decizie care nu a fost pe placul milioanelor de suporteri prezenți pentru a vedea Campionatul Mondial de fotbal!
Conducătorii țării gazdă a turneului final au decis, în cele din urmă, să interzică consumul de alcool pe stadioane și în jurul acestora, cu toate că, inițial, se luase decizia ca băuturile alcoolice să poată fi consumate în public pe durata Cupei.
Suporterii nu au avut însă nevoie de prea mult timp pentru a găsi și o rezolvare acestei probleme neașteptate. Fanii au găsit mai multe metode ingenioase pentru a „fenta” legea din Qatar.
„Așa poți băga alcool în stadioane!”. Ce metode ingenioase au găsit fanii la Cupa Mondială din Qatar pentru a introduce bere la meciuri!
Unul dintre suporteri a venit cu o soluție de-a dreptul revoluționară, și anume acoperirea unei doze de bere cu o husă de cauciuc inscripționată cu „Coca-Cola”.
Pe de altă parte, fanii au și varianta de a achiziționa doze de bere de la standurile special amenajate pentru suporteri, în afara stadioanelor, însă prețul acestora este unul foarte piperat. 12 lire sterline, echivalentul a aproximativ 70 de lei, costă o singură doză de Budweiser la Campionatul Mondial din Qatar!
FIFA ar putea avea de suferit financiar după decizia țării gazdă de a nu mai comercializa băuturi alcoolice la CM 2022. Având o înțelegere cu firma Budweiser, care a sponsorizat acest turneu, forul internațional ar putea pierde până la 40 de milioane de lire sterline, conform The Sun, însă Gianni Infantino nu a părut foarte îngrijorat de acest aspect.
„Sincer, dacă asta este cea mai mare problemă pe care o avem la Campionatul Mondial, semnez imediat, mă duc la plajă și mă relaxez până pe 18 decembrie. Fiecare decizie pe care o luăm la acest Campionat Mondial este luată de comun acord între Qatar și FIFA. Personal, cred că poți supraviețui chiar și dacă nu consumi o bere pentru trei ore dintr-o zi”, a declarat Infantino.