„A dat lovitura vieții. Dă bani mulți”. Cum a ajuns Pescobar să îl „bată și pe Gigi Becali” și ce idee genială a avut milionarul care a făcut avere din fructe de mare
Mitică Dragomir a dezvăluit cu a ajuns Pescobar să îl „bată și pe Gigi Becali” la un anumit capitol și ce idee genială a avut milionarul care a făcut avere din fructe de mare.
Paul Nicolau, afacerist care are mai multe restaurante în România, a reușit să îl impresioneze pe fostul președinte al Ligii Profesioniste de Fotbal.
Capitolul la care Pescobar l-a bătut pe Gigi Becali
Mitică Dragomir a vorbit recent despre Pescobar, afacerist cunoscut pentru faptul că are mai multe restaurante cu fructe de mare la nivel național. Fostul președinte al LPF este de părere că milionarul a ajuns să îl bată chiar și pe Gigi Becali la un anumit capitol și a vorbit despre ideea genială pe care Paul Nicolau, cunoscut ca Pescobar, a avut-o.
„A fost plecat pe la Bruxelles, are o strategie cu care a dat lovitura vieții. E pe la Baia Mare acum, într-o lună de zile face Taverna Racilor în cel mai mare restaurant din județul respectiv. Se duce câte o lună în fiecare județ și stă o lună în restaurantul tău.
Dă bani mulți la câte 5, 6 oameni pe zi. Îi merge bine, dar știe să facă marketing… Îl bate și pe Gigi Becali, n-are egal în România. Vorbește limbi străine, este un tip isteț, care plătește și știe să facă marketing”, a declarat Mitică Dragomir, la Fanatik.
Pescobar o sponsorizează pe Miriam Bulgaru
Pescobar a fost impresionat de performanța obținută de Miriam Bulgaru la Țiriac Open Trophy, unde a reușit să obțină primul titlu WTA din carieră. Astfel, omul de afaceri a decis să o susțină pe sportivă din punct de vedere financiar.
„Această performanță de invidiat a lui Miriam, anume de a câștiga Țiriac Open Trophy, a fost făcută, așa cum se obișnuiește la sportivii români, pe forțele proprii. Adică, fără bănuți, banii provenind de acasă.
Pot să spun că devin primul sponsor privat al lui Miriam, cu suma de 30.000 de euro anual. O voi sponsoriza, deoarece eu cred că ea va avea o ascensiune către primele 100 jucătoare de tenis din lume.
Ea va ajunge în noiembrie, dacă nu erau acești nu mai ajungea, la șase turnee de WTA în America de Sud, costurile pentru aceste competiții fiind destul de mari. Noi facem tot posibilul ca să ajungă acolo.
În schimbul sumei de 30.000 de euro, Miriam va purta pe echipamentul de joc logo-ul „Pescobar”. Logo-ul va apărea pe fore-hand-ul ei extrem de puternic”, a anunțat Pescobar, prin intermediul rețelelor de socializare.