Bwin a devenit liderul pariurilor pe internet
347 de miliarde de dolari este estimarea globală pentru jocuri de noroc în 2008! Mai bine de 95% reprezintă piața tradițională, dar și așa, tot rămân 16,5 miliarde pentru segmentul online!
Spre acesta s-a orientat Bwin în exclusivitate. Iar strategia a fost spectaculoasă. După luni de negocieri și contracte de mii de pagini, compania a reușit să-și pună reclama pe tricourile celor de la Real Madrid și AC Milan! În plus, sponsorizează Barcelona, transmite live pe site imagini din primele două ligi din Germania, dar și din Italia, Portugalia, Cupa UEFA, turnee de volei, handbal, baschet, tenis. Cealaltă componentă a strategiei bwin este oferta fără egal. Peste 12.000 de angajați au grijă ca un milion de utilizatori activi să fie mulțumiți. „Zilnic sunt peste 70.000 de oferte de produse din întreaga lume. Numărul de pariuri efective depășește 100 de milioane“, explică ofițerul de presă bwin, Kevin O’Neal. Compania se bazează foarte mult pe modulul de pariuri live, care va fi relansat curând și care este numărul unu pe piață.
Cum e posibil ca zilnic să poți paria live pe meciuri din Liga I din România, campionatul nostru de handbal sau chiar pe un meci din Liga a III-a? Activitatea este coordonată de sediul central din Viena, dar cotele pariurilor se fac în Gibraltar, acolo unde orice meci transmis undeva pe TV are șansa de a ajunge și pe bwin. Extinderea către țara noastră vine firesc, prin oferirea site-ului și serviciului de relații cu clienții în limba română, prin tot mai multe pariuri dedicate și campanii locale de marketing. „Într-un an sau doi vom avea o poziție solidă pe piață. România prezintă interes pentru că are înclinație către divertisment, pe care îl pot găsi la bwin“, a explicat Thomas Tzokas, cel care răspunde de extinderea în țara noastră.
Un client nou „costă“ 155,1 euro
Conform raportului de activitate al bwin pe 2007, compania a cheltuit pe marketing 155,1 euro pentru fiecare nou client activ, dar și acesta a „returnat“ apoi firmei în medie 169,3 euro. Ținta nu este însă golirea buzunarului clientului, ci menținerea acestuia în joc, astfel că banii jucați și câștigurile sunt limitate la sume care permit și oprirea eventualelor tentative de fraudă.
6000 de tranzacții financiare pe secundă suportă platforma bwin în momentele de vârf și 30.000 de operațiuni în baza de date
50 Milioane de euro a fost profitul bwin în 2007, un salt semnificativ față de anul precedent, când investițiile au generat pierderi de 539,6 milioane
58 Milioane de euro a plătit bwin pentru drepturile TV ale primelor două ligi de fotbal din Germania pe trei ani