Ce au făcut Valentina Pelinel și Cristi Borcea în piscina infinity a hotelului pe care îl au la mare: „Am testat-o!”
Cristi Borcea și Valentina Pelinel dețin un hotel de trei stele la Olimp, iar acolo cei doi beneficiază și de o nouă piscină infinity, singura de acest fel de pe litoralul românesc.
Hotelul din Olimp a fost cumpărat de fostul finanțator al celor de la Dinamo în urmă cu câțiva ani și i-a schimbat numele din Muntenia în Pam Beach Resort & Spa.
De modernizări s-a ocupat Valentina Pelinel, actuala soție a lui Cristi Borcea, dar în spatele acestei afaceri s-ar afla și Mihaela, prima soție a milionarului care a finanțat-o pe Dinamo.
Ce au făcut Valentina Pelinel și Cristi Borcea în piscina infinity a hotelului pe care îl au la mare
Înainte ca piscina infinity să fie pusă la dispoziția turiștilor, Cristi Borcea și Valentina Pelinel au „probat-o” pentru a se asigura că totul este în regulă și persoanele care le vizitează hotelul vor avea parte de cele mai bune condiții.
„Anul trecut a fost un an în care ne-am dedicat acestui upgrade hotelier din dorința de a oferi oaspeților noștri fideli și celor noi o experiență deosebită. Așa cum și eu personal îmi doresc. Toate camerele au fost renovate, recepția se remarcă printr-un design nou la care am lucrat alături de un arhitect. Camerele au vedere la mare spre apus sau răsărit, de unde poți admira niște imagini absolut spectaculoase.
Hotelul dispune de camere luminoase, spațioase cu finisaje premium, în culori care te reconfortează și relaxează. Iar piscina Infinity este într-adevăr punctul central de atracție, atât pentru adulți cât și pentru copii. Am testat-o la rândul nostru și suntem mândri că este primul hotel de pe litoral care oferă acest serviciu premium”, a spus Valentina Pelinel, conform Ciao.ro.
Valentina Pelinel s-a mutat la hotelul din Olimp
„Ne-am ocupat și de partea administrativă, am creat un site nou, ultra intuitiv și simplu pentru clienții noștri care apreciază rapiditatea și funcționalitatea. Nu în ultimul rând, suntem prezenți constant pe social media pentru a-i ține la curent pe oaspeții noștri în timp real atât cu atmosfera cât și cu ofertele noastre.
Business strategy și digital marketing sunt domeniile care mi-au atras cel mai mult interesul și mi-am dorit să aplic cunoștințele practice în afacerile familiei, că urmare a multiplelor cursuri urmate atât în țară cât și în America.
Am luat în calcul un aspect foarte important, raportul calitate preț, dar ne-am raportat și la publicul nostru țintă. Ne adresăm familiilor cu copii și nu numai, celor care își doresc relaxare, în condiții premium, dar fără opulență din zona Mamaia Nord. În afară de servicii, cred că ce ne reprezintă este atitudinea și disponibilitatea în fața clienților noștri.
Fiecare om și client dorește să simtă că îți pasă și că ești aproape de el și de nevoile lui. Acesta este motivul pentru care am urmat cursurile de hospitality din cadrul universității americane ECornell, pentru a aplica aceste reguli în context local, pentru a înțelege exact ce își dorește clientul nostru și a veni în întâmpinarea așteptărilor sale. La fel de important este feedback-ul primit de la clienți, deoarece luăm în calcul ideile lor și ce așteaptă de la serviciile noastre”, a mai spus Valentina Pelinel.