Ion Țiriac are o echipă de aproximativ 30 de mecanici care se ocupă „zi și noapte” de reparațiile mașinilor sale de epocă.
Omul de afaceri nu s-a mai ferit și a dezvăluit cu cât le-a crescut prețul în ultimii 50 de ani.
În contextul în care vehiculele de genul acesta sunt tot mai rare în zilele noastre, omul de afaceri susține că valoarea lor a crescut de aproape 100 de ori în ultimele 5 decenii.
„Ar fi putut fi o afacere uriașă, deoarece, în special la mașinile vintage, valoarea lor a crescut de aproape 100 de ori în ultimii 50 de ani. O mulțime de colecționari au făcut asta ca afacere.
Am 30 de oameni care lucrează și refac mașini zi și noapte. Pentru a merge cu mașina din 1935 la Peeble Beach (un concurs de eleganță auto) e nevoie de ani și ani de muncă”, a dezvăluit Ion Țiriac, citat de Euronews.ro.
Ion Țiriac a dezvăluit ca a primit o ofertă de 12 milioane de euro pentru Rolls Royce-ul său Phantom 4, însă a mărturisit că a refuzat să-l vândă.
„Nu ştiu care e cea mai scumpă maşină din colecţie, sincer nu ştiu. Dar pot să spun că mi s-au oferit 12 milioane de euro pentru Rolls Royce Phantom 4 care a câştigat Pebble Beach. Şi nu l-am vândut.
Chiar dacă am două la fel. Dar una n-a câştigat concursul. Îmi plac maşinile, dar dau pe una atât cât cred eu că merită sau atât cât pot să dau.
Să câştigi concursul Pebble Beach este cum ai câştigat Roland Garros, Wimbledon, Australian şi US Open împreună. Iar acel Rolls Royce Phantom a câştigat Pebble Beach, dar şi Villa d’Este, cel mai mare concurs auto din Europa. Aşa că nu ne facem de ruşine.
Am două maşini pe care le vreau şi nu le am. Una este Mercedes S din 1953 şi Aston Martin DB5 a lui James Bond. Maşina care îmi place cel mai mult acum este cea pe care am cumpărat-o duminică, am fost la Abu Dhabi şi am luat un Rolls Royce Phantom special din 2004, care are numai 500 de kilometri.
Dar şi un Trans Am de la Pontiac din 1972, care îmi lipsea din colecţie. Aşa că probabil astăzi astea îmi plac”, a mai spus Ion Țiriac.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER