Reputatul jurnalist Fabrizio Romano este specializat în piața de mercato din fotbalul internațional și reușește să câștige mai mulți bani decât o persoană obișnuită doar din postările făcute pe contul personal de Twitter, în care vorbește despre mișcările de pe piața de transferuri.
Romano are un număr incredibil de 17.3 milioane de urmăritori, iar acest lucru îi sporește substanțial suma câștigată.
Faimoasa sa frază „Here we go” însoțește anunțurile care confirmă mutările de senzație efectuate de cluburile importante ale lumii.
Etica muncii sale pe care o respectă cu sfințenie și absența zvonurilor false despre potențiale transferuri l-au transformat în unul dintre cei mai de încredere și bine informați jurnaliști ai planetei.
Fabrizio Romano își dedică majoritatea timpului său muncii pe care o face cu pasiune și a demonstrat urmăritorilor săi acest lucru, după ce a publicat o captură a ecranului telefonului său personal în care se poate observa că timpul în care a fost folosit dispozitivul mobil a ajuns la o medie ireală de 17 ore pe zi.
Însă efortul său supraomenesc este răsplătit pe măsură, după ce a fost făcut public faptul că Fabrizio Romano câștigă nu mai puțin de 85.000 de euro pe lună de pe urma Twitterului, cu un total remarcabil de 1 milion de euro pe an.
Acest lucru se datorează noului sistem impus de deținătorul Twitter Elon Musk, numit „creator ads revenue sharing”.
Aceste cifre au fost calculate de către o aplicație numită Notus, care folosește numărul de accesări și interacțiuni ale unui cont de Twitter și le convertește în bani pe baza încasărilor bănești actuale înregistrate din publicitate.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER