„Colegul meu nu a recunoscut-o, dar i-a spus asta”. S-a aflat ce i-a transmis Serenei Williams angajatul restaurantului cu stele Michelin din Paris, când a refuzat să o lase să se așeze la masă
Recent, Serena Williams a trecut printr-o situație stânjenitoare, după ce nu a fost lăsată să intre într-un restaurant din Paris, iar acum s-a aflat ce i-a transmis angajatul restaurantului cu stele Michelin fostul număr unu WTA.
Maxime Mannevy, angajat al restaurantului din Paris, a spus că personalul restaurantului nu a recunoscut-o pe Serena Williams, dar a subliniat că localul era complet rezervat.
LSerena Williams postat-o pe X (Twitter) fotografia unui restaurant din Paris și a susținut că i s-a refuzat să se așeze la o masă, deși localul era gol.
Ce i-a transmis Serenei Williams angajatul restaurantului cu stele Michelin din Paris, când a refuzat să o lase să se așeze la masă
Fosta sportivă a făcut o postare pe rețelele de socializare prin care a povestit întâmplarea.
„@peninsulaparis mi-a refuzat accesul pe acoperiș pentru a mânca într-un restaurant gol cu locuri mai frumoase, dar niciodată cu copiii mei. Întotdeauna o premieră”, a scris Serena Williams.
Având în vedere că fosta jucătoare de tenis este foarte urmărită pe rețelele de socializare, nu a durat mult până când restaurantul Peninsula Paris a început să fie mediatizat și majoritatea presei internaționale de top a relatat despre experiența sportivei.
Care a fost reacția restaurantului din Paris. „Vă rugăm să acceptați cele mai profunde scuze pentru dezamăgirea pe care ați întâmpinat-o”
Un răspuns a venit și din partea conducerii restaurantului, care a încercat să îi explice Serenei Williams că erau „într-adevăr complet ocupați”.
„Stimată doamnă Williams, Vă rugăm să acceptați cele mai profunde scuze pentru dezamăgirea pe care ați întâmpinat-o în această seară (nr, luni). Din păcate, barul nostru era într-adevăr complet rezervat, iar singurele mese neocupate pe care le-ați văzut aparțineau restaurantului nostru gastronomic, L’Oiseau Blanc, care era complet rezervat”, au răspuns șefii restaurantului la postarea Serenei Williams pe X.
De asemenea, un angajat a povestit exact cum s-a petrecut întâmplarea. „Când a venit, erau doar două mese disponibile și fuseseră rezervate de clienți ai hotelului. Colegul meu nu a recunoscut-o și se simte groaznic, dar i-a spus ceea ce i-ar fi spus oricărui alt client, și anume să aștepte jos, în bar, până când se va elibera o masă. Nu a fost absolut nimic personal”, a declarat Maxime Mannevy pentru Variety.