Hagi zugrav, Nasty cofetar
Campania lansată de MTS sub titulatura „România în mișcare” propune un exercițiu de imagine. Ce ar fi ajuns opt dintre marile vedete ale sportului românesc dacă nu intrau în circuitul marii performanțe.
„România în mișcare”, proiect lansat oficial ieri de ministrul Monica Iacob Ridzi, vrea să-i atragă pe copii către sport. Deviza campaniei este „lasă-ți copilul să ajungă vedetă”, iar pentru promovarea ei s-a mizat pe ajutorul a opt mari campioni români care au acceptat, benevol, un rol special gândit pentru fiecare. Astfel, s-au filmat opt spoturi video, într-o manieră veselă și relaxată, cu un puternic mesaj subliminal. Lui Gheorghe Hagi, i s-a repartizat un rol de zugrav, iar Adrian Mutu face pe majordomul la un hotel. Leonard Doroftei înfiletează șuruburi la un service auto, Nadia pune marfă în raftul unui magazin, în timp ce Ilie Năstase este cofetar. În fine, Elisabeta Lipă duce corespondența, din postura de poștaș, Ivan Patzaichin este laborant, iar Gabriela Szabo lucrează la circa financiară. „Am fost consultați și ne-am dat acordul în privința meseriilor alese. Este o campanie bună”, a declarat Lipă.
Pe toată durata acestei campanii, cei opt campioni vor participa la acțiuni în toată țara pentru a promova sport în cadrul unor întreceri și evenimente dedicate acestui proiect.