Bugatti a explicat cum a reușit să construiască mașina de 5 milioane de euro care nu trebuia să existe pentru că este aproape imposibil de construit.
Uimitorul roadster W16 Mistral a fost prezentat iubitorilor de bolizi de lux, iar noul W16 Mistral reprezintă un adevărat tur de forță al mărcii din Molsheim deoarece acest bolid nu ar trebui să existe pentru că este aproape imposibil de creat.
W16 Mistral este primul roadster Bugatti de la Veyron Grand Sport Vitesse, lansat în 2012, și e ultimul Bugatti de stradă care va fi propulsat de legendarul motor W16.
Astfel, Bugatti W16 Mistral este complet personalizat în ceea ce privește designul și ingineria, iar monococa existentă a fost reproiectată și remodelată pentru a respecta reglementările stricte privind accidentele, chiar dacă mașina este decapotabilă.
Emilio Scervo, CTO la Bugatti Mimac, a explicat cum s-a ajuns ca familia Chiron să aibă un roadster și a dezvăluit ce are special acest bolid.
„Nu s-a intenționat niciodată ca familia Chiron să aibă un roadster. De aceea, a trebuit să o luăm de la zero când am decis să construim W16 Mistral, cel mai important tribut adus istoriei noastre bogate în roadstere și legendarului motor W16. Un Chiron fără acoperiș ar putea fi o mașină uimitoare pentru mulți, dar nu ar îndeplini standardele înalte pe care le are Bugatti. Indiferent ce tip de automobil hipersportiv este, un Bugatti trebuie să fie incomparabil din toate punctele de vedere cu orice altceva din lumea auto“, a declarat Emilio Scervo, CTO la Bugatti Rimac.
„Una dintre provocările principale a fost îndeplinirea obiectivului de a crea un roadster care să atingă o viteză maximă de 420 km/h și de a îmbina această calitate care definește performanța cu o experiență trăită în habitaclu care să fie luxoasă, rafinată și sigură”, a mai spus Emilio Scervo, CTO la Bugatti Rimac.
W16 Mistral este un bolid hipersportiv, dinamic, agil și receptiv, iar echipa de dezvoltare a utilizat materiale compozite ușoare ultraperformante și structuri complexe.
Portierele lui W16 Mistral au un aranjament arhitectural inovator care le permite să absoarbă o cantitate de energie în cazul unui impact lateral, astfel că șoferul și pasagerul vor fi în siguranță.
Bugatti a creat un sistem de admisie a aerului foarte avansat, special pentru W16 Mistral. Mai mult, au fost proiectate și dezvoltate prize ram-air inovatoare care se află chiar în spatele tetierelor.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER