La fiecare gol, s-a comentat aprins, cu satisfacția celor care au cele mai bune locuri. În față. A fost o seară uimitoare. Fotbalul mare nu a văzut niciodată așa ceva. Și, ca să fie totul perfect, nu a fost vorba despre vreun bar exclusivist din oraș, deși invitații erau unul și unul. Ci chiar despre sufrageria lui Cabral, special transformată de Heineken® în Home Bar!
Seara meciului din semnifinalele UCL i-a adunat în sufragerie la Cabral pe Ciprian Marica, Vlad Petreanu, Cătălin Striblea, Nicolai Tand, Răzvan Fodor, Corina Caragea și mulți alții. Iar pentru manșa retur, oaspeții s-au adunat în living-ul lui Marica.
Heineken, unul dintre sponsorii celei mai importante competiții de fotbal intercluburi, UEFA Champions League, urmărită anual de peste 1 miliard de oameni, a avut anul acesta o idee cu totul originală: să acorde șansa fanilor UCL de a urmări meciurile lor favorite direct de acasă, dar ca și cum s-ar afla în cel mai tare bar din oraș, pe locuri VIP. De aceea, a decis să transforme în Home Bar-uri livingurile lui Ciprian Marica și Cabral Ibacka, dar și alte sufragerii, ale fanilor care s-au înscris în campania Home Bars lansată de Heineken.
Astfel, Heineken a decretat că fiecare meci din UEFA Champions League are momente de neratat (iar anul acesta chiar că nu s-a înșelat câtuși de puțin!). Ca să fie sigur că nu pierzi nimic din fazele tari, Heineken® a transformat sufrageriile norocoșilor în Home Bar-uri – amenajate astfel încât fanii să aibă parte de o atmosferă demnă de Champions League: fără nici un fel de distragere, din partea nimănui.
Heineken® a venit acasă la fiecare dintre câștigători cu tot ce trebuie pentru ca livingul să fie cu totul dedicat sportului: un sistem audio-video ultra performant, locuri VIP pentru toată lumea, cu canapele și fotolii comode și spațioase, cu frigiderul, barul și barmanul profesionist, și, mai ales cu berea Heineken® preferată, la sticlă sau la draught, perfect rece, mereu la îndemână pe tot parcursul meciului.
Prietenii, desigur, nu au lipsit din peisaj, pentru ca experiența să fie completă: meciurile cele mai tari sunt cele în care poți comenta cu cei mai bun prieteni, te poți bucura la unison de goluri, sunteți doar voi cu glumele voastre, pe care le înțelegeți cel mai bine. Și, mai ales, când ești acasă, te poți manifesta în voie. Atmosferă, ce mai!
Pe drept cuvânt se poate spune că spectacolul de pe stadion s-a mutat în acest an în fiecare dintre Home Bar-urile Heineken®. Mai mult, ne-au dat idei și nouă despre cum să ne pregătim pentru campionate de acum încolo. Pentru că au mare dreptate: până și atunci când pare că nu se întâmplă nimic, se poate întâmpla orice.
Conceptul de la care a pornit ideea campaniei Home Bars din România a fost inspirat de campania globală Heineken® Share Unmissable Moments.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER